nicki82 Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Kan dere se om det er noe el å finne?? Skulle ha hatt den på cd 21, men ser ingen tegn på den. Har registrert noen sekret geleklumper som eggehvite, men set er kun en antakelse... http://www.fertilityfriend.com/home/28a8e2 På forhånd takk:)
Brunost Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Ettersom jeg forstår så var du fruktbare fra 18-21. MAn har jo en temperatur stigning rett etter el og det hadde jo du den 21-22-23, men det er min oppfatning. Er helt ny i dette gamet og kan svært lite om dette.
nicki82 Skrevet 26. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2009 Takk for hjelpa du:) Da har jeg noen dager mindre å vente på mens jg da:) Bring it on, si jg nå bare;)
Gjest Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Hei Nicki. Du har ikke hatt EL ifølge denne tempkurven. Enten så vil du få EL sent, eller så kan det hende at du ikke får EL denne syklusen. Det skjer av og til at en ikke har EL. Lykke til
nicki82 Skrevet 26. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2009 Åååååååå...så godt å se deg her inne!!!!!! Kan du forklare meg hva jg skal kalle den geleklumpen som jg har fått de siste par dagene (måtte lete etter den grundig, så det kan kalles litt juks). Vurderer akupunktur, siden jg har type på lånt tid i Oktober (grøss..altfor lang tid fremover). Hva synes du? Frustrerende uten el...
Gjest Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Takk Jeg er ikke sikker på hva du mener, men det jeg mener er viktigst av sekret er EL-slimet, så jeg merker kun av for det da. Ja, aku er jo verdt et forsøk Det hjalp meg til å få regelmessig syklus i hvert fall
nicki82 Skrevet 26. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2009 Ahh..da må jg ta bort registreringen min. Blir ikke helt klok på denne sekret endringen, men har nok et par pp på å bli bedre kjent med megselv Skal snuse litt rundt etter gode akupunktører jg nå Hvordan går det med deg da?? Må bare si at jg senker skuldrene litt når jg får svar fra deg. Takk for meget kloke svar:)
Gjest Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Takk -så hyggelig Ja, bare å ta bort det med sekret hvis en ikke er helt sikker, så bare la FF styre chartet etter tempraturen. Går sånn passe her da, det andre prøverørsforsøket vårt gikk ikke, så nå blir det det tredje i nov. Så får håpe at det ligger noe i ar "alle gode ting er tre"
nicki82 Skrevet 26. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2009 *trøsteklem* Krysser fingre og tær for at alle gode ting er tre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå