Gå til innhold

Terminberegning på BIM

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge legen og andre kalkulatorer er jeg 11 uker på vei.. Her på BIM sier de 13 uker... Rart, blir liksom 2 uker før siste mens det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge babyverden er jeg akkurat 17 uker på vei, mens her er jeg i uke 17 (som betyr at jeg er i uke 16 enda) hm?? Er samme termin oppført. :)

Skrevet

Samme termin dato her også, merkelig. Tror jeg forholder meg til legen enn så lenge :D

Skrevet

Du er i 17 uke (syttende uke altså, he he) fra du er 16+1 helt til du er 17+0 og 17 uker akkurat. Når du er 17+1 har du gått over i den attende uken din.

Forvirrende? Ja! Men det står forklart øverst på siden her også, hvordan de regner her på bim.;-)

Skrevet

Jeg får termindato en dag senere her på bim enn jeg får på babyverden og hos legen. Legen sier jeg i dag er 9+0, mens bim sier jeg er i min 10.uke og det vil jeg være til jeg er 9+6. Det blir litt sånn som at vi nå er i 2009 som er det 21.århundre fordi 0-99 er det første århundre.

Det er grunnen til den ene uka forskjell, den andre tipper jeg ligger i den rare terminberegningen og at det i morgen vil kun se ut som en, men egentlig ikke være noen. Hmm, lurer på om du ble noe som helst klokere av dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...