Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Tok testen igår, og den var positiv, men det jeg stusset over var at jeg ikke kjenner noen ting. sist var jeg skikkelig dårlig, trøtt, og ikke minst mens murring. Nå kjenner jeg ingen ting.... Er litt bekymret; da dette ikke var planlagt har jeg kobnsumert endel alkohol de siste ukene pga studiestart og fadderuke :-S Akkurat begynt i ny jobb. Planen var å vente med nr 2 til jeg var ferdig utdannet - er bare 2 1/ 2 år igjen, men den nye terminen er i april - så får mest sannsynlig ikke avlagt eksamen dette året..... Er såååå usikker!
Gjest Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Jeg er ingen ekspert på området, men har lest at flere opplever sine svangerskap ulikt. Med nr 1 merket man ingen ting, med nr 2 er man skikkelig dårlig. Jeg tror nok mange foster har overlevd opp til flere fester og overlevd dette. Det er mange som lever som vanlig fordi de ikke vet at de er gravide. Synes ikke du skal bekymre deg. Oppsøk lege for sjekk om du er usikker. Synd med jobb og eksamen, men sånn er livet. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå