Baby*2012 Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Mandag var jeg hos Carsten trolle på Majorstuen klinikken i Oslo,han så at jeg tydelig hadde eggløsning Testen positiv EL test på søndagen. Så nå var det bare å jolle i vei.... Etter hva han kunne si var kroppen min som den skulle være,kanskje ør liten grad av PCOS på venstre eggleder men ikke noe å bry seg om,og mannen er i tipp topp form.... Vi har hatt sex i en del dager før EL og nå etter vi var i Oslo mandagen. Etter sex har jeg hatt beina opp etter veggen,pute under rumpa og ligget stille på ryggen i 10-15min og sovnet slik noen dager. Hva trur dere jenter? er det noen sjanse? Noen som har gjort dette med positiv erfarig? Hilsen en sliten strever....
GuttemammaTilTo Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 jeg tror i hvertfall at dere har gjort det som skal til!! så da er det i grunn bare en ting å gjøre, vente i spenning:-) jeg har ventet i spenning flere dager nå og har (om syklusen er normal denne mnd, noe det kan virke som) IKM i helgen. lykke til!
Baby*2012 Skrevet 26. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2009 1000 takk for det Og masse lykke til deg også Sender deg baby støv og lykke ønskninger
-68mamma Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Lurer også litt på å ta meg en tur til Trolle, for å sjekke om jeg har EL. Har ventet i 50 dager nå etter pilleslutt og enda ingen mens... Men synes prisen er pepret, hva betalte dere og hvor lang tid tok det før du fikk time ?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Vil også si at det virker virkelig som dere har gjort det dere kan:) Man må huske på at man ikke skal ha for ofte sex, de må kunne få hente seg inn og komme frem med de beste svømmerene.......hehe:) Jeg hadde eggløsning sist uke, vi hadde sex mandag, da var det negativ EL test. Det var det også på tirsdag, onsdag sto jeg op kl 0600 og tok en test som gav fult utslag:) da var det inn i sengen og nesten "voldta" en sovende mann som begynner senere enn meg på jobb......hihi-og akkurat det samme skjedde på torsdag. Fredag var EL-testen synkende, og vi hadde sex igjen på lørdag morgen:) Og håpet er jo at dette klaffet på ett eller annet vis:)))) Klem fra
Baby*2012 Skrevet 28. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2009 Hehehe Mannen min har full fart på sodlatene sine han,så her har jo jollet hver eneste dag nå.... (Legen sa det vaar bare å jolle på frem til helga var over siden EL test slo fullt ut på mandagen som var nå) Så vi krysser fingrene Noen fler med erfaringer? Klemmer og babystøv sendes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå