anneman Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Er fryktelig lei meg nå..så nå er løpet kjørt for oss.Dette var siste sjanse..har ingen egg på frys dessverre. Jaja...det er ingen selvfølge å få barn.
kaffeplante Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Føler med deg.Men dere har vurdert flere forsøk da?Mange som lykkes etter det 3.forsøket også Masse lykke til:)
stinemin med tvillinger Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Uff, føler med deg man mister liksom troen når det 3 forsøket ikke lykkes, med enig med kaffeplanta, mange lykkes etter 3 forsøk, vi er i gang med 4 hos hausken. 50 prosent lykkes visst der etter 3 offentlige forsøk:)
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Å nei og nei, dette var trist anneman.. Skjønner at du er lei deg nå, det har du lov til - men jeg håper at når du har fått børstet av deg den største skuffelsen så er du klar til kamp igjen... Selv om man er ferdig i det offentlige så er det jo flere muligheter å gå privat hvis man har ressurser og pågangsmot til det. Jeg ønsker deg masse lykke til videre hva dere enn måtte bestemme dere for. klem
Gjest Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Å, nei, det var trist å høre ( Fikk vondt av deg nå. Hva har dere tenkt å gjøre nå?
Gjest Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Hei anneman! Dette var trist,men tror vi er i samme båt..Eg var og tok blodprøven idag får ikkje svar på den før på fredag,men idag blør eg litt,det er mindre enn vanleg menstruasjon men et kjempedorlig tegn.Årka ikkje ta hjemmetest,Blei så lei meg når eg såg det var rødt på papiret=(
Gjest Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Uff, Ruli, det var trist å høre Ventet på å høre fra deg i dag, men hadde seff håpet på gode nyheter. Jeg fikk blødning i går, det er så fælt når det går gale dette her...
anneman Skrevet 26. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2009 Tusen takk for støtten jenter....nå tok eg faktisk til tårene for første gang idag. Tar det vel tyngst mannen min som ikke har barn fra før..det har jo eg da. Han tok seg fri fra jobb idag også..vondt dette. Ringte nett klinikken og ga beskjed, de mente mensen kommer i løpet av dagen eller morgendagen. Eg håpet sånn for deg Ruli..gir deg mange gode tanker..samme til deg Elisabeth.Eg trenger litt betenkningstid nå. Stå på og behold troen alle sammen Klem fra meg
Phoenix1 Skrevet 26. august 2009 #9 Skrevet 26. august 2009 Uff.... Kjempetrist.... Føler med deg...Masse trøsteklemmer fra meg.
Gjest Skrevet 26. august 2009 #10 Skrevet 26. august 2009 elisabeth`77 Har du tatt test??Skulle du og teste idag?
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 26. august 2009 #11 Skrevet 26. august 2009 Så trist å høre at du fikk negativ test... Er så tungt når man har testet negativt og vet at alt håp er borte. Føler med deg og sender deg en trøsteklem..
MammaHåpet Skrevet 26. august 2009 #12 Skrevet 26. august 2009 ånei..lille venn....noe så trist.....uff jeg vet ikke hva jeg skla si.. det er sååå uretttferdig... men det går jo å gjöre flere forsök om man vil? men det koster jo penger, men det går vel, om man sparer litt..om man klarer... styrkeklemmer, önsker deg alt godt...<3
anneman Skrevet 27. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 27. august 2009 Vi får se etter hvert hva vi gjør, akkurat nå er det ikke aktuelt, har brukt mye penger på dette. Lurer på hvor lang tid som er normalt å få mens tilbake...er det noen som har gått enstund?? Eg har ikke fått den ennå...og min normale syklus er veldig kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå