pityriasis Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Jeg hadde siste mens første dag 15.07. Samleie 28.07 som vi antar må være det befruktende (da det deretter gikk nesten en uke til neste gang pga mye stress). Dette har jeg tastet inn både på barnimagen.com og en engelsk side hvor jeg har en "ticker" etc. Jeg har fått lik termindato på begge sidene, men ligger likevel en uke foran på barnimagen hele tiden! I følge BIM er jeg nå akkurat gått inn i uke 7. I følge engelsk siden er jeg i dag uke 5,9. Termin er 21.april. Hvilken uke er jeg egentlig i da? Forvirret!
Zelda75 Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Hei, dette synes jeg også er forvirrende. Jeg har forstått det sånn at babyen ligger ca 2 uker etter deg. Dvs at når det står at du er uke 7, så er babyen i uke 5. (";
Ladybug~N&E Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 i følge babyverdens terminkalkulator (som jeg synes er den beste) så er du ganske nøyaktig 6+0. din termin er 23april. (40+2) bim opererer ikke med nøyaktige uker men med hvilken uke man er i. er man 6 fullgåtte uker så er man på vei inn i den 7. uka. tullete for noen og helt logisk for andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå