Marie*23 Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Kjæresten min har igjen 2 år av utdanninga si. Jeg har hatt lyst på barn leenge. Jeg er 22 og han blir 21 i år. Må vel også nevnes at vi bare har vært sammen i ett år, men begynte å snakke om barn nesten med engang. Han vil gjerne bli ferdig med utdanninga si som byggingeniør og kanskje jobbe litt først. Jeg har fast jobb. Men jeg har allerede begynt "dagdrømminga" om hus, mann og barn. Men det virker så lenge til. :/ Får vel bare nyte tida sammen mens vi ser på at de andre "popper ut barn" fra alle kanter. Føles jo sånn.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Han vil gjerne jobbe litt først? Hvorfor det...? Så lenge du har jobbet nok til å tjene deg opp permisjonspenger så trenger ikke han jobbe noe da..
Uglebusk Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Vi skal starte prøving om ca to år. Her er det jeg som må bli ferdig med min utdannelse først... to år igjen. Ååååå kan nesten ikke vente... vi hr vært sammen i to år.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 HeI! Føler kanskje jeg passer inn her. Vi har vært sammen i 2 og et halvt år og skal gifte oss neste sommer. Satser på å bli prøvere etter det. =)
***Curious*** Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Jeg er 25 år, samboeren min er 26. Vi har vært sammen i snart 7 år, og jeg har vært verpesyk i over 4 år nå!! Jeg er nå ferdigutdannet, men han føler seg ikke helt klar økonomisk enda. Har vært inn og ut her de siste 3 årene, men nå er min kjære endelig åpen for å diskutere barn Er enige om å bli prøvere innen 1 1/2 år, så nå nærmer det seg
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Gratulere så mye med at dere har blitt klare! Spennende tid i vente =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå