It's all about me Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Ja du kan ha svart kjole, men ikke på deg i bryllupet.
Anna Nym :o) Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Min skal. Hun spurte om det var greit for hun hadde funnet en hun likte så godt. Ikkeno problem for meg det. Vet at hun uansett ikke kommer til å kle seg som hun skal i begravelse. Skal ikke gifte oss i kirka. Hadde kanskje sett litt annerledes på det da?
sol2002 Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Jeg skal gifte meg i kirken og min forlover har jeg gitt tilatelse til å ha svart kjole, det er en fin fotsid designer kjole, så hvorfor ikke
~sjiraff~ Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Hvis bruden synes det er greit så kan man vel det. Jeg hadde ikke stusset om min forlover hadde spurt meg. Synes regelen om at manikke kan ha svart i bryllup er teit ;o)
*Minnie Mus* Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Jepp det hadde jeg:-) Folk får tenke hva de vil. Jeg elsker svart og ca 50% av alle gjestene kom også i forskjellige svarte kjoler.... eneste jeg ikke ville gått for, er hvit kjole:-)
Gjest Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Jeg synes alt annet enn hvitt er helt i orden. Men hadde sjekket med bruden for sikkerhets skyld. Hadde ikke reagert et sekund en gang om noen i mitt bryllup kom i sort kjole, uansett "rolle".
rosa og en blå Skrevet 26. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2009 takk damer bruda syns det er greit, ho he liten meining og vil at eg skal føle meg vel. men mange rundt meg sier at det er en synd, og stygt. eg har prøvd 14 kjoler, ser ut som et bløtkakestykke i de fleste. Men så fant eg den nydelige svarte, fikk midje og "flat" mage. ((ser til vanlig ut som eg er gravid -alle spør meg , men eg er IKKE det, så har veldig kompleks for magen) men dinne kjolen skjulte magen. den kosta 3000, men til halv pris nå
rosa og en blå Skrevet 26. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. august 2009 å du er søt anna nym:) har lagt kjolen av til fredag. så skal kjøpe i morga da:) dere har hjulpet meg med valget )))
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. august 2009 #12 Skrevet 26. august 2009 løp og kjøpe sier jeg også! bruden har sagt OK og vet du hva, det er hun som bestemmer! vet om mange venner i usa (der det er sikkelig strenge regler rundt dette med matchende brudepiker og forlover osv..) som har hatt sorte kjoler på alle sine forlovere. kjør på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå