skårpå Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 har et rart spørsmål.. me held på å prøve å bli gravide og i dag hørte eg en 3 dager baby grine. å den sprengen i brystet.. så rart! kan det virkelig bety at eg er gravid?+????
Oslomamma89 Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Hørtes rart ut.. Har kun hørt om nybakte mødre som får sprengt pupp når ungen deres gråter..
skårpå Skrevet 26. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2009 eg har ikkje testa ennå,kan ikkje vera 4 uker på vei en gang ennå, har ingen symptom ellers. stod å jobba med noe heilt anna, då eg høyrte skrik. like etter den sprengen, sånn vondt, måtte legge armene foran å sjå om det kom melk ut.. pinlig. var på jobb...
AngelWichBaby Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Noe av det teiteste spm jeg har lest her inne!!!!!
♥Madame_Mim♥ Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 For det første vil jeg bare si at ingen spårsmål her inne er teite! Dette forumet er faktisk til for å diskutere og stille spørsmål!! Spørsmål som er teite for noen er reelle fra andre. Man kan ikke si at et spm er teit, for så å ikke gidde å svare engang!! Men dessverre, jeg har ikke hørt om dette fenomenet før. Men mulig du faktisk er øm i brystene, men bare ble ovs på det akurat da? Ikke vet jeg, men den ekte melkesprengen tror jeg nok bare kommer på slutten av svangerskapet, og når babyen har kommet! Jeg ville tatt en test dersom mensen uteblir så får du se resultatet da. Lykke til
SokkeLaila Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Vet du -jeg har hørt om det før! Da jeg viste frem min nyfødte datter for et par år siden, så var det en kollega av meg som måtte 'holde seg for puppene' pga 'knip' i puppene! ..hun var ikke gravid, da.. Nærmere 50 og ferdig med barn, men som hun sa; kroppen hennes hadde alltid reagert sånn når hun så nyfødte. Så-det-så! Håper det har klaffet for HI!
skårpå Skrevet 26. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2009 tusen takk for alle svar!! så rart fenomen å godt å høyre på wn måte at noen andre hadde reagert sånn... skal teste over helga om mens uteblir. orke ikkje teste før eg har gått et stykke over..då kjem eg til å legge ut her! som sagt tusen takk for alle svar. bare spennende å høyre om noen hadde vore borti akkurat dette før...
indigomamma Skrevet 26. august 2009 #10 Skrevet 26. august 2009 jeg har vært borti det før. når unger skriker. men det er mest når mine egne gjør det hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå