Gå til innhold

Mere nøff nøff influensa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si det skremmer meg litt. Og med barn som går i barnehage og på skole er det vel sikkert at jeg kommer til å få den. Men vaksina gjør meg veldig usikker. Føler at det er å gamble litt...

Skrevet

Ja..enig med deg...jobber selv i helsevesenet og fått egen beredskapsplan hos oss om noen av pasientene får den...+ at vi ha to barn på barneskolen....=((

Hørte av ei venninne igår at på cnn hadde de uutalt seg ang de som fikk vaksine for 1 mnd siden og det var ikke rapportert alvorlige bivikninger på dem...

Men jeg og er redd for å miste barnet om jeg tar den,vi mista jo i 7 uke sist gang så vil ikke ta noe sjangser....=((

Skrevet

Tilfeller er oppdaget både i barnehagen til min lille og på jobben min... Jeg jobber i helsesektoren, så vi er jo veldig utsatt. Lille gutt og jeg har hatt en runde med forkjølelse, men har gått bra så langt. Tror det kommer til å komme overalt, slik influensaer gjør hvert år. Satser på febernedsettende i tilfelle, tenker jo på det, det er ikke noe hyggelig, men tar det med stor ro:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...