opsi fødeklar Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 http://www.dagbladet.no/2009/08/25/nyheter/svineinfluensa/helse/h1n1/7816976/
opsi fødeklar Skrevet 25. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. august 2009 Må si det skremmer meg litt. Og med barn som går i barnehage og på skole er det vel sikkert at jeg kommer til å få den. Men vaksina gjør meg veldig usikker. Føler at det er å gamble litt...
Gjest Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Ja..enig med deg...jobber selv i helsevesenet og fått egen beredskapsplan hos oss om noen av pasientene får den...+ at vi ha to barn på barneskolen....=(( Hørte av ei venninne igår at på cnn hadde de uutalt seg ang de som fikk vaksine for 1 mnd siden og det var ikke rapportert alvorlige bivikninger på dem... Men jeg og er redd for å miste barnet om jeg tar den,vi mista jo i 7 uke sist gang så vil ikke ta noe sjangser....=((
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Tilfeller er oppdaget både i barnehagen til min lille og på jobben min... Jeg jobber i helsesektoren, så vi er jo veldig utsatt. Lille gutt og jeg har hatt en runde med forkjølelse, men har gått bra så langt. Tror det kommer til å komme overalt, slik influensaer gjør hvert år. Satser på febernedsettende i tilfelle, tenker jo på det, det er ikke noe hyggelig, men tar det med stor ro:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå