tuppa & litjmor Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Den har halterneck og åpen rygg, og er trang og lang. Tror jeg går for den, med farget tilbehør, men hvilken farge? Lilla...blå/turkis... Tips mottas med takk:)
OsloMor Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Ja, har hatt det mange ganger. Ingen som klagde og så opptil flere andre som hadde det. Hvit derimot, det bør du kanskje unngå.
rosa og en blå Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 jadet kan du. verre med meg som er forlover. jeg vil ha svart har vert folover 2 ganger før, da hadde jeg brun og i den andre lilla. såg mange gjester med svart ja.
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Var vel mer tidligere at det ikke var "lov". Har hatt sort selv jeg.. Hadde den gang sølvtilbehør. Hvilke farger er du da?
It's all about me Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Jada det kan du gå i, hvis du er i mot det og sørger over at de gifter seg. Ellers er sort fy. Samma hva noen Dib damer sier og har gjort selv tidligere. Det er respektløst å gå med på lik linje med hvitt.
Gjest mphs Skrevet 26. august 2009 #10 Skrevet 26. august 2009 I utgangspunktet skal man ikke ha sort kjole i ett bryllup, men om du skal i ett bryllut til en av de som syns det er greit kan du gjøre det om du er nødt. Men da må du spørre de som skal gifte seg og gjøre det på en slik måte at de ikke føler seg presset til å si ja.
2søtesmåh Skrevet 26. august 2009 #11 Skrevet 26. august 2009 Ikke sort (sorg/sinne/sjalusi), ikke rødt(har vært sammen med brudgom, eller stjeler oppmerksomhet), ikke grønt (sjalu på bruden), ikke hvitt, ikke av noen nyanse (!!!!!) og heller ikke pastell av noe slag,- for brudekjolen kan jo være lysblå, lysrosa. lysgrønn osc,- gull er ogsså fy-fy,- ja sølv og bronse også..Mange brudekjoler i dag kommer i slike farger i stedet for tradisjonell hvitt.... Ikke skal det være for kort, og heller ikke for utringet. Egentlig er det best om du kommer naken, når jeg tenker meg om...DA kan du ikke bomme på klesvalget ihvertfall.. )
Tuppa :) Skrevet 26. august 2009 #12 Skrevet 26. august 2009 Man kan selvsagt ha sort i bryllup!!! Det med at sort er en sorgefarge stemmer ikke helt i denne sammenheng. I gamledager i Norge var det veldig vanlig å benytte sort brudekjole. Hvis man ser på motebildet verden over, så er sort den store fargen å ha på seg i bryllup. I New York selges det enormt mange sorte kjøler til bryllupsgjester, følg med i tiden, det er veldig 80-talls å henge seg opp i farger på kjolene til bryllupsgjestene, men at man unngår hvit, gjelder fremdeles!!! Når det gjelder tilbehør til sort kjole, ville jeg hatt noe i lilla, gull eller sølv, men husk at sko og veske ikke trenger å ha samme farge, litt 2005 at sko, belter og vesker nødvendigvis skal matche...
Gjest Skrevet 26. august 2009 #13 Skrevet 26. august 2009 JEg hadde ikke brydd meg om noen kom i sort kjole i mitt bryllup!
tuppa & litjmor Skrevet 26. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 26. august 2009 gikk for den sorte kjolen i dag da jeg skulle shoppe accessories i turkis/blå og gull. Men det endte opp med ny kjole;) Fant en i turkis/blå med sort tyll utapå som jeg ikke greide å gå i fra... og da måtte jeg jo ha nye sko også... Det endte vel opp som det ofte gjør ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå