Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i dag... slimhinna var 8.7 mm først.. så sa han nei vent litt.. tror ikke den er mer en 7 mm.. 10 cyster på den ene eggstokken og 8 på den andre... JIPPI....:(

Ringte IVF som sa at jeg måtte øke dosen med de tablettene jeg tar.. progynova..(?) å ny UL i slutten av uken.. Ble litt irritert å lei meg egentli.. Jeg var så sikker på at nå var jeg klar.. er så langt for meg å reise, så må ha fri hele dager fra jobben.. De vet ikke om at vi prøver å få barn, å jeg vil ikke si det heller. Så hva nå da.. får komme på en ny grunn får å få permisjon igjen.. Å hva gjør jeg med disse cystene? Forsvinner de?

Verden går jo ikke under pga dette, å det blir jo bare utsatt noen dager.. Men ble litt deppa like vel..

Skrevet

Huff dette var kjedelig, *Prusti*, men som du sier så går ikke verden under av den grunnen.. men skjønner at du er skuffet, man forventer jo at annet resultat. Håper at cystene forsvinner når du får økt dosen med progynova. Slik jeg har forstått det så er de cystene kommende eggposer (men kan godt hende at jeg tar feil) og det er viktig når man skal sette in frysegg at man ikke har eggløsning av seg selv. Slimhinna skal jo være 8 mm eller mer før man starter opp med progestan.

Lykke til på neste UL.

Skrevet

Å nei, sier du det..:S Jeg hadde egentli håpet på at disse cystene bare var. ja vet ikke. .noe som ikke skulle ha noe betydning for innsettingen..Det var kjedeli.. håååper de forsvinner !! Men kanskje ikke rart det stikker og prikker der inne, 18 cyster tar jo sin plass da..

Nei jeg får opp med humøret å håpe på at dette går! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...