Skruf Skrevet 25. august 2009 #1 Del Skrevet 25. august 2009 Heisann. Vet ikke helt om dette passer inn her, men jeg har ikke lyst til å gå til fastlegen min med dette, og helsestasjonen er bare åpen 2 timer i uken. Så jeg prøver her Jeg tok p sprøyte som gikk ut i begynnelsen av mai. Før jeg tok den kom mensen akkuratt på dagen den skulle, men så ble den litt uregelmessig etter jeg sluttet på sprøyten. Men nå i de to siste månedene har den blitt normal igjen. Men så forrige månede (juli) fikk jeg mensen den 11. og 25. Altså med bare 2 ukers mellomrom. Og nå har det gått over en månede siden forrige mens, jeg er 4 dager over tiden. I tillegg har puppene mine vært veldig ømme og blitt hadere(?) og jeg har vært litt små kvalm. Men sammtidig har jeg vært litt forkjølet og halsbrand og sånt i det siste så kan jo være det ? Er det fortidlig å ta en test? Sorry for litt langt innlegg som kanskje ikke passer her, men jeg trenger å høre noen andre sine synspungter Så, det jeg lurer på er om det er normalt etter p-sprøye? Har noen opplevd noe lignende? Eller er det en sjangse for at jeg er gravid? Kan kanskje legge til at jeg og kjæresten er ofte litt uforsiktig med prevansjon, så jeg hadde ikke blitt overasket om jeg var gravid. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140566982-trenger-litt-hjelp-her/
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 26. august 2009 #2 Del Skrevet 26. august 2009 Ville tatt en graviditetstest jeg. Du kan absolutt ta en nå når du er 4 dager over. Men hva p-sprøyta angår så har vel de aller fleste jeg vet om litt kluss med mensen i etterkant så kan absolutt være den allså! Men for å være helt sikker: løp og kjøp en test og hold oss oppdatert! :-P Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140566982-trenger-litt-hjelp-her/#findComment-140571660
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå