Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 En liten sukk fra meg... Syns ikke graviditeten så langt har vært så fantastisk som jeg innbilte meg.. Det ene avløser det andre.. Kvalme og oppkast over lengre tid.. Så voldsom hodepine.. Og har jo ikke turt å ta noe for det heller. Vil jo ikke skade stakkar liten.. Så plagsomme kynnere og vond rygg og trøtt og sliten og......... I tillegg et forferdelig lynne som stakkars mannen ikke slipper unna.. Jeg er ikke lett å ha i hus om dagen.. Er det bare meg...? Hilsen fortvilet
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 ... er litt over 21 uker på vei hvis noen lurer.. hilsen fortvilet
Vildet Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Det er ikke bare deg... Kjenner meg veldig igjen i det du skriver
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Nei det er ikke bare deg. Jeg var ekstremt trøtt og kvalm i 1. semester, gledet meg veldig til å bli ferdig med kvalmen til 2. semester - men den ble bare erstattet med bekkenløsning. Og er like trøtt, hehe. Mange som har romantisert svangerskapet - og tror at alt må være fantastisk. Og så har du de som ikke har noen symptomer utenom en gravid mage. Uff, irreterende. Skulle ønske ungen ble levert på trappa så jeg slapp dette her. Men en ting er sikkert - det er verdt det! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå