Junibølle Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Blir så frustrert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Beklager......måtte bare....
2010 Mammaen Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Forstår deg veldig godt! Utrolig frustrerende når den ikke kommer som ventet! Har hatt EL-smerter en uke nå, så trodde den ville komme tidlig i helgen, noe som vil klaffet perfekt med mann i hus i helgen, men den gang ei :-( Først i dag ble testen positiv, så med EL i morgen blir det skikkelig uflax denne måneden og skivebom. Klarer ëgget å holde ut til torsdag til er mannen i hus igjen, så da får vi bare hoppe til køys og håpe det beste! Lykke til til deg : ) Håper det ordner seg og at du har mann i hus når den er der!
Junibølle Skrevet 25. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2009 Hei hei. Nesten samme nick:) Nesten lyst til å endre den til HåpefullEVER! Hehe.. Skal ikke vært lett dette her nei. Skjønner ikke at så mange blir gravide i hytt og pine. Kanskje det er noe jeg gjør feil... Er så heldig at jeg har mannen tilgjengelig hver dag jeg da, men det nytter lite når jeg ikke fungerer helt som jeg skal. Selv om jeg får forsinket El, får jeg ikke tilsvarende forsinket TR. Forrige pp var jeg helt overbevist om at egget festet seg, men så to dager etter kom TR akkurat etter den opprinnelige "planen". Skikkelig frustrerende. Egget overlever jo et døgn, så selv om du får eggløsning i morgen og mannen kommer hjem på torsdag, kan det gå. Du får bare overfalle han sekundet han kommer inn døra:) Ligge naken klar på sofaen eller noe...
nicki82 Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Har tempet meg gjennom den måneden her og, men er bare max frustrer jg og. Ser ikke noe tegn på el.... Må vel bare venne meg til at det ikke finnes fasit på slikt...grrr
Jente08+guttespire 10 Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Ville bare komme med en liten oppmuntring hvis du tester og temper og alt det der for å finne EL?? Forrige gang jeg ble gravid fant jeg ALDRI EL min.... Slo ikke ut på noe som helst..... Hadde EL slim bare....
nicki82 Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Veel..håper nesten ikke på at det kan stemme i mitt tilfelle. Har gitt opp håpet om klaff den måneden her, så jg har drukket hele to dager på rad:/ Målet mitt var rett og slett å kunne planlegge bedre:) El slim, synes jg er vanskelig å finne. Den rare geleklumpen har nok bikket meg av pinnen...
Vårbarnet med to små Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 kjenner den følelsen. Vi er bare på andre prøveperioden, men vil jo så gjerne ha en spire!!! har testet for EL nesten hver dag i halvannen uke nå, men den gir aldri noe utslag men, jeg sluttet på pilla 5.juli - så syklusen min er nok ikke helt god lenger. Stadig vekk kjenner jeg stikk i venstre side og vondt i korsryggen, men dagen etter når jeg skal tisse på pinnen er den så negativ som det går an å få den. Vi prøver allikvel - vi har sex hver eller annenhver dag, jeg ligger med beina oppetter veggen etterpå. Håper HÅPER at jeg har EL uten at testene slår ut.
-68mamma Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Vårbarnet : Vi slutta på pillen samme dag vi da :-) Har du hatt "normal" mens siden da ? (altså ikke den som kom rett etter at du slutta, men siden det ?) Jeg fikk sånn pille-mens rett etter at jeg var ferdig, men siden har det ikke vært noenting, begynner å bli lenge siden nå.. Tatt tre tester, negative. Håper mensen min kommer snart.
Vårbarnet med to små Skrevet 26. august 2009 #9 Skrevet 26. august 2009 hadde den normale pillemensen, men har ikke hatt siden. Så jeg må nok innse at syklusen min ikke helt er seg selv. Men tenk så koselig det hadde vært om mensen ikke kom i det hele tatt........ *drømmer meg bort*
memather Skrevet 26. august 2009 #10 Skrevet 26. august 2009 Jeg slutta på pillen i slutten av juli (26.), jeg fikk min vanlige pillemensen, men etter halvannen uke fikk jeg ny mensen. Denne var smertefri og kortere (3-4 dager) enn jeg brukte å ha før jeg begynte på prevensjon (noe som er flere år siden). Tror dere jeg har kommet i gang igjen?
nicki82 Skrevet 26. august 2009 #11 Skrevet 26. august 2009 Hva vil den første ordentlige mens si?? Jeg fikk mens en og en halv måned etter at jg sluttet på p-pille. Er det å regne som pillemens eller er passer den inn under ordentlig mens - kategori?
Junibølle Skrevet 28. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 28. august 2009 Blødningene mine var helt annerledes da jeg gikk på pillen enn den er til vanlig. Blødde mindre, og hadde mye mindre vondt når jeg gikk på pillen, og det kan gå noen sykluser før man får tilbake de blødningene man hadde før man startet. Regner med det var "ordentlig" mens du fikk siden det gikk 1,5 mnd før den kom, men det er vanskelig å si uten å vite noe mer:) Vet ikke om jeg har hatt eggløsning i det hele tatt denne måneden. Forrige pp fikk jeg utslag på testene, men denne pp har jeg ikke fått positiv el-test. Jeg har heller ikke merket noe el-slim. MEN tempen gikk fra 36,10 til 36,30 for to dager siden, og i dag hadde jeg litt smerter nede på venstre siden da jeg var på jobb. Men kjenner jeg er veeeldig skeptisk siden jeg ikke har hatt noe el-slim... Hva tror dere?
-68mamma Skrevet 29. august 2009 #13 Skrevet 29. august 2009 Kanskje EL ? Håper det da ! :-) Jeg skal til gyn på mandag og ta hormonprøver og innvendig UL - håper hun kan se at EL er på gang igjen snart. Har kjøpt EL-tester som kanskje kommer på mandag, og har tenkt å teste hver dag til jeg finner EL (om gyn er optimistisk da) Er det ettermiddagen det er best å teste for EL ? Det er vel ikke morgenurin som gjelder da ?
Junibølle Skrevet 29. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 29. august 2009 Det er vel to forskjellige hormoner man måler når man tester etter graviditet og etter EL. Så selv om G-tester får best utslag om morgenen, får EL-tester best utslag på ettermiddagen. Har noe med produksjonen utover dagen å gjøre.. Lykke til med testingen. Er spennende og frustrerende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå