Bianca83 Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Jeg tror jeg har eggløsning nå like om hjørnet, begynner å bli støl i magen (noe jeg var forrige måned også, når vi ikke prøvde, og da kom mensen 14 dager etterpå), og nå er det tida, så jeg tenker at den er i anmarsj og vi driver å prøver :-) Spennende! Noen andre som kjenner noe på kroppen rundt eggløsning? Jeg har aldri prøvd noe el-tester, gjorde ikke det med førstemann heller, men det gikk jo da for det da .-)
Loppa- nr2 i magen Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Jepp. Klart og tydelig. Ganske greit egentlig, da er det ingen tvil!!
Carasnella Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Jeg gjorde det før. Hadde paracet-vondt. Men etter et par ganger hos akupunktør, så var det helt borte. Kjenner ikke en dritt i kroppen lenger jeg;)
Atterengang Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Kjenner det veldig godt!!Iallefall denne mnd som jeg har blitt så klar over hva man skal kjenne etter ved EL..
J -76 Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Kjenner det godt, hatt stikkinger og smerter i venstre side i to dager nå, samt økt utflod, pluss positiv eggløsningstest som bekreftet det hele. Tvi tvi
kaia2607 Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Har el symtomer i ca 14 dager.. Begynner med ømme/tunge bryster,stikninger/stølhetsfølelse i magen,vondt i korsryggen,økt utflod,tar lett til tårene,lista er vondt som et langt år..Nesten litt bekymret for at det noe som ikke stemmer..
-68mamma Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Har hatt lett mens-verk hver dag i godt over 2 uker nå, kan det være det ? Trodde man bare kjente det ett par dager ? Noen ganger etter at jeg fikk førstemann så kunne jeg har mensvondt midt i syklusen, regner med at det var EL - men hadde aldri vondt så lenge som nå.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Jeg har kjent at dette har forandret seg etter som jeg har blitt eldre. Før merket jeg virkelig ingenting, men etter at jeg ble 37 sånn sirka kom det mer og mer:) Og serlig etter at man begnte dette baby prosjektet, merker man jo alt!!!!!!!! Den det er jo fysisk vondt, så det er jo ikke noe man innbiller seg....................hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå