Ønsker troll 2010 Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Jeg bare lurer på en ting blandt dere som er gravide. Er det mange her som ble fort gravide etter slutt på p-pille? Evt hvor lang tid tok det? Leser inne på "Bli gravid", men der syns jeg det fokuseres mye på aborter og det å slite med å bli gravid. Vet at dette er realiteten for veldig mange... Hvor lang tid brukte dere? Utolmotig jeg??? Nææææi
januarbaby+maibaby Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Hei du! Jeg slutta på p-pillene for 4 uker siden og er gravid allerede! Ble altså gravid på første eggløsning 14 dager etter siste mens første dag (bortfallsblødningen som kom etter p-pille slutt) Jenta eg allerede har ble også unnfanget etter første p-pille slutt ) Så ikke vanskelig her i gården LYKKE TIL! anbefaler deg å teste med eggløsningstester når du "skal" ha eggløsning (14 dager etter siste mens første dag) da vet du om du kan/blir gravid
Ønsker troll 2010 Skrevet 25. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2009 Åhh...dette svaret likte jeg Søsteren min ble også gravid på første forsøk alle gangene. Håper jeg er lik henne Hører de på Bli gravid snakker om at det er veldig vanlig at syklusen ikke er seg selv før 4 til 5 mnd etter pilleslutt. Vil at det skal skje NÅ Hehe.... skal ha EL i morgen hvis syklusen min er normal. Da er det 14 dager etter den mensen jeg fikk pga pilleslutt. Har ingen EL tester da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå