Gå til innhold

Redd, glad,usikker, glad.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er nå 5+4 og har vondt i høyre side, har vært gravid utenfor livmoren, dette var jeg for 3 år siden, ble da operert, de måtte ta den høyre egglederen, var da i uke 10. ble veldig syk.

Nå har jeg vondt i høyre side, akkurat der jeg har arret etter operasjonen for 3 år siden.

Er veldig redd for at det skal være uten for nå også, eller om det kan være arrvevet som "strekker" seg.

Føler meg ikke syk ellers, bare murring og litt stikking i hele underlivet. For 3år siden hadde jeg mensen når jeg var gravid utenfor, nå blør jeg ingen ting, så det er jo posetivt.

Er det noen som har opplevd noe av det samme, blir veldig glad for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sikkert bare arr vevet :) jeg tok hstesnitt med 1 mann. og da jeg ventet nr 2 var det mye "smerter" i arret og området rundt.

Skrevet

Hei, hva med å snakke med legen din og be om tidlig ultralyd for å forsikre deg om at fosteret sitter på rett sted denne gangen? Jeg har mistet venstre eggleder i exu, og jeg fikk tidlig ultralyd da jeg ble gravid etter det.

Skrevet

det har jeg spurt om, men legen mente jeg måtte vente litt, men hun skulle sende henvisning, så da for vi håpe det går fort.

kjente du noe i venstre side når du ble gravid igjen?

Skrevet

Hei,

har ikke vært gravid utenfor livmoren før.

Men har gjennomført to vellykkede svangerskap og på begge de,pluss det nåværende har jeg til tider hatt stikkende smerter på venstre side.

Fikk høre av jordmor at det var helt normalt.

Men hvis du er urolig ,ikke gi deg på det faktum at du trenger en ny lege sjekk for å være helt sikker på at alt er ok.

Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...