Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Kjenner dere spark utenpå magen? Jeg kjenner det en skjelden gang. Har litt fett på magen og ei livmor som ligger foran. Kan det være årsaken?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 hei :-) Jeg er i uke 26 og vi har både sett og kjent spark utenpå i ca to uker. Jeg har morkaka liggende foran og kjente liv noe senere enn de fleste. I går var vi på UL og det viste seg at jeg har litt mye fostervann også.. Kanskje du burde sjekke noe sånn? :-) Og dessuten.. noen kjenner masse og andre kjenner mindre! trenger ikke å være noe iveien
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Takk for svar. Jeg skal på UL 3. september, så da kan jeg stille litt spørsmål til jordmor:-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Jeg skal også 3 september :-) Går inn i uke 27 på lørdag, og jeg har en nabo som er akkurat like langt. Hu kjenner mere liv enn meg, fks kan hu plutselig skvette til når babyen sparker.. sånn har ikke jeg det igjen. Jeg må sitte ned og slappe av før jeg kjenner det. Og noen dager er det veldig stille.. sånn som idag, nå har jeg nesten ikke kjent noe liv.. Hvor i landet går du til kontroll? :-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Jeg er 29 uker på vei, var stor i utgangspunktet og ei livmor som ligger foran. Jeg kjente spark til normal tid inni, men det tok lang tid før det kjentes utenpå. Barnefaren kjente spark for første gang denne uken (men jeg har kjent det i ca 3 uker). Jeg synes at aktiviteten har endret seg svært den siste uken, nå kjenner jeg liksom babyen hele tiden, vet når den er våken og når den sover og slikt. Det gjorde jeg ikke for en uke siden. Nå begynner sparkene å bli skikkelig sterke også, vekker meg om natten og slikt, slik var det ikke for bare en uke siden.
Gjest Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 jeg er 29 uker i morgen, og ser tydelig spark utenpå magen. av og til disser magen att og fram når jeg ligger på sofaen. har en veldig aktiv liten kar inni her... hopper ofte til av at han plutselig sparker veldig hardt.. er vondt også av og til... har kjent liv siden uke 15, og sett det utenpå siden uke 20 ca..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå