Gå til innhold

Finnes det en egen gressenke-klubb her?? ;0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste at flere her inne har menn i nordsjøen og på båt. Det er i seg selv slitsom til tider, pga at man er mye alene og sånt..

Men, det som er mest slitsomt nå synes jeg, er å faktisk å klare å ha EL akkurat når han er hjemme! Hehe..er det rart man blir helt forstyrret når syklusene begynner å tulle og EL enten blir forsinket eller kommer for tidlig...sukk :) det MÅ jo passe når han er hjemme liksom.

Så sittet nå her og lurer på om det kommer til å klaffe de to aktuelle mnd frem til jul, eller om det blir 2010 før jeg blir gravid igjen..burde kanskje tenke litt mindre til tider, har ihvertfall en mistanke om det ;o)

Så hvordan går det med dere andre gressenker, har dere og en slagplan fremover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra det finnes en slik tråd.

Sitter godt i det selv. Er nok ikke bare jobben som opptar han hos oss da. Han har faktisk mulighet å komme til meg når som helst, men han prioriterer familie og venner.

Ble faktisk litt mer lei meg av å skrive den innlegget her, men jg bor nok i en feil by:(

Men i disse finanskrise tidene, kan man ikke ta en fast jobb for gitt...

Avtalen var den at han skal komme til meg en uke og helg i måneden.

Men da regner jg med at jobben kan fucke (parden my french) til den planen, siden det er tydeligvis ikke mulig å helgardere seg mot et hasteoppdrag.

I sommerferien har jg bommet på el totalt. September seg litt bad ut, men Oktober har jg tenkt på akupunktur.

Jeg er redd for at jg kan finne på å overtrene mens han er borte.

Via å løpe på tredemølle, kanaliserer jg bort alle de negative tankene mine og er bare trøtt og tilfreds når jg kommer hjem.

Dessuten har jg lyst til å reise på helgeturer til utlandet.

Føler på meg at det året her blir hardt.

Lykke til til oss alle:)

Skrevet

Ja, det var jo en egen gressenke-tråd her inne i noen år :) Men nå er alle de andre blitt gravid da, men det er jo kjekt å se at det er kommet nye gressenker til. Det er jo til tider frustrerende å holde på med prøving mens man ikke får prøvd hver gang, så fint å ha noen å dele den frustrasjonen med. Vi skrev forøvrig alltid gressenkene med store bokstaver -veeeeldig viktig ;)

Skrevet

Hahahaha...vi må nok opprette et nytt tråd.

Men det virker som om det er få av oss her inne da...noe som er veldig bra, men vi andre har en tendens til å bli litt misunnerlige :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...