Cæm79 Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Hei! Eggene min har vært litt trege... Skal på 4. kontroll på Riksen på torsdag og håper virkelig på uttak snart. Har gått på sprøyter i snart 2 uker (torsdag). Noen flere her som skal ha uttak snart? Jeg er såå spent! Til dere som har gjort dette før, har man vondt etter uttak/innsetting? Jeg har planer om å dra på jobb dagen etter...
Lykkelig med Maiken Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Så spennende, første forsøket ditt?? Har selv vært igjennom et mislykket forsøk og fikk heldigvis 7 egg på frys.. Men uttaket for min del gikk helt fint, hadde litt verk og oppblåst mage noen dager etterpå. Eg va på jobb hver dag, men neste gang kommer jeg til å sykemelde meg når eg blei litt stressa samt at det tok tid før eg kom meg i forhold til å være sliten og trøtt.... Masse lykke til og håper det fester seg:-)
sprø prøver Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Hei. Jeg var på uttak i går. Hadde ordentlig vondt i går, og lå mesteparten av dagen. Nesten helt fin i dag, bortsett fra litt luft i magen:-) Be om å få så mye smertelindrende som mulig før uttak i morgen, så kjenner du minimalt. Lykke til!
to snart tre Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Hei. Jeg skal ha uttak i morgen tidlig, og kjenner at jeg begynner å grue meg litt nå Men om ikke så altfor mange timene så er det smertefulle over, eller det jeg hører er det smertefulle vel og merke.... Dette er mitt første IVF, så ingen erfaring og ingen peiling på hva som venter meg. Men må ta det som det kommer; mye man skal takle i håpet om å få barn... Uansett så tenker jeg at postive tanker gir positive opplevelser:):) Lykke til til alle:)
Cæm79 Skrevet 25. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2009 Lykke til, begge to! Dette er også mitt første forsøk, så jeg er super spent. Godt å høre at andre ikke har hatt så vondt i etterkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå