Gjest Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Er i dag 6 uker, og har ikke siden søndag vært kvalm,føler på meg at noe ikke erom det skal,har mistet en gang før i MA. Ett vellykket svangerskap etter den. Er så urolig for at kvalmen forsvant,jeg får av ulike grunner tidlig UL,men vil helst ha en ganske kjapt. Noen andre som har hatt det på denne måten?
Gjest Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Kvalmen min kommer og går veldig så det behøver vel ikke være noe galt kanskje..? Håper og krysser fingrene=0)) for deg og...:-)
Gjest Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 krysser fingrene jeg også,er uansett ikke noe jeg får gjort,får bare håpe at jeg kan få UL i uke 7 el 8,vet at jeg får uansett i uke 11-13,men det er å gå her i et uvisse som er verst.
indigomamma Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 får du ikke ekstra oppfølglging pga MA tidligere? Kan du ikke ringe jordmor og høre med henne om du kan få en tidlig ul siden du ikke føler deg helt trygg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå