~ spiren ~ Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 De siste dagene har jeg fått fryktelig vondt i brystene. Det stikker langt inn i brystvortene. Når lillegutt begynner å suge så gjør det utrolig vondt de først 15 sekundene før det går over litt. Kan også komme slik stikkenede smerte hvis jeg får frysninger eller når jeg sitter på do (?!). Noen som har opplevd dette og vet hva det kan være?
MillaMed2 Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Det er sikkert utdrivningen...den fasen der hvor melken drives ut
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Det stemmer med andres beskrivelse av sopp, har sønnen din litt hvitt belegg i munnen også? Vi sliter litt med sopp for tiden og jeg har derfor søkt en del om emnet nemlig og har lest mange som beskriver sine symptomer slik som du gjør. Du kan smøre med canesten etter hver amming, og gutten din bør få mycostatin på resept. Dersom det viser seg å være sopp da...
~ spiren ~ Skrevet 26. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2009 Ja, han har et hvitt belegg på tungen. Vært der ei stud også nå. Er kanskje sopp da. Da tror jeg at jeg skal prøve det du skriver "Mamman til gullet og klumpen". takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå