Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jaja imorra er dagen for testing,lurer på hvordan det går...

Til nå har eg ikkje hatt en eneste blødning.Hadde mens smerter på dag 6,men ingen mens..Ellers ikkje merka noenting..Veid ikkje heilt kå eg kan forventa mg..Hvordan syns dere det høres ut??Noen som vil dele sine erfaringer med meg??=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, Ruli! Synes dette høres lovende ut, så lenge ikke mensen er kommet så er vel det det aller beste tegnet :-) Mensmurring på dag 6 kan jo tyde på at egget festet seg og da er det ikke uvanlig å kjenne murringer. Ellers så tror jeg det er vanlig å ikke kjenne noen ting så tidlig som du er, symptomene kommer oftes litt senere. MEN vi er så forskjellige alle sammen så dette er nok veldig individuelt

Blir spennende å følge deg i morgen... krysser alt jeg har for at den sitter!!!

klem

Skrevet

Hei Ruli

Eg har tenkt masse på deg og krysser fingrene for deg, vi skal teste samtidig du og eg. Lykke til!!

Skrevet

Hei anneman!

Så bra da,her har også alle symptomer forsvunnet...blir spennende..Men har du noen magefølelse på om du er eller ikkje??

GOOD LUCK!!!!=)

Skrevet

Jeg tror du lykkes jeg:-)

Uansett sender jeg mitt ønske om det ut i universet og mot deg:-)

Tvi tvi med alt jeg har:-P

Skrevet

Lykke til, Ruli!

Jeg heier på deg og har troen på at spiren sitter og testen i morgen blir postitv:)

Selv skal jeg ha uttak i morgen, så som vi husker; ligger fortsatt to uker etter deg og håper jeg kan komme om 2,5 uke og rope hurra selv etter testing:)

Skrevet

Heia..

Magefølelsen min sier akkurat nå at imorgen kommer du og eg til å skrive inn her og juble " VI KLARTE DET TIL SLUTT"

Klem og prøv å sov godt inatt...tror ikke eg klarer det :))

Skrevet

Masse lykke til med testen i morgen:) Håper inderlig at den viser GRAVID:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...