Gjest Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Begynte å få antydning til blod i går og i dag blør jeg for fullt med klumper og alt... Tok også en neg test. Jævlig kjipt og føles bare som om vi aldri skal lykkes...
Lotta2010x2012 Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Det var utrolig kjipt å lese! Har fulgt med på deg lenge.. Det er vel ikke mange ord som trøster nå, men jeg håper det går bra med deg, og at dere får det til til slutt!!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 nei og nei så trist dette var da... hadde håpet så for deg denne gangen. Nå må du bare få lov til å kjenne på skuffelsen, for det ER lov etter alle forventningene til et forsøk. Håper du er snart tilbake igjen, for det er flere muligheter!! trøsteklemmer til deg
gull-håp Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Veldig kjedelig å lese dette. Sender en STOR trøsteklem. Det kommer flere sjanser, husk det
stinemin med tvillinger Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Virkelig vondt å høre Eisabeth77 Men du må ikke gi opp, tenk på de som lykkes på 10 forsøket, de som ikke gir seg lykkes til slutt, du har mange år igjen om 77 står for når du ble født:) Hvor holder dere til? Var det riksen?
Gjest Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Takk for oppmuntringen jenter... Blir bare så sinnsykt skuffet og har så lite lyst til å gå gjennom et forsøk til mens jeg går på skole Stinemin: Vi var på St. Olavs. Ja, får satse på at eggene varer noen år til Men fikk beskjed om ikke å vente lenge mellom forsøkene pga at eggreservene begynte å bli dårlig.
stinemin med tvillinger Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Ok, det kan jeg forstå, sikker ikke lett å konsentrere seg og gå på de medisinene.Hvordan kan de se dette med eggreserver?
Gjest Skrevet 25. august 2009 #8 Skrevet 25. august 2009 Hun legen sa det pga at det ble så få egg som ble modnet (4 eggposer), fikk ut 5 egg.
stinemin med tvillinger Skrevet 25. august 2009 #9 Skrevet 25. august 2009 Men du kan vel få ut flere neste gang for det? Jeg fikk ut 8 , 13og 7 ved mine forsøk..så det kan jo øke neste gang..
håpefull *er mamma* Skrevet 25. august 2009 #10 Skrevet 25. august 2009 Nei, nei, dette synes jeg er ille. Håper du orker og får mulighet til å prøve igjen om ikke så lenge. Har tenkt mye på deg, og håpet veldig på at det skulle gå deres vei nå. Ta vare på deg og dere ;-(
IVFlykke?? Skrevet 25. august 2009 #11 Skrevet 25. august 2009 Den følelsen av å se på en blank pinne kan bare beskrives som ekkel, aldeles lammende tomhet! Eg kjenne eg grue meg te tirsdag allerede. Men gråt du å bruk dagen te kjenne på alle de vonde følelsene og tapte håpet. Så komme du deg opp igjen om noen dager. Uansett eg tenke på deg. Å eg har kjent på det med 2 fersk forsøk og to frys og for å toppe heile greiene et avbrutt pga at eggene ikkje tålte opptining:(
Rose69 Skrevet 25. august 2009 #12 Skrevet 25. august 2009 Sender deg mange trøste-klemmer.Utrolig hvor mye man skal gjennom du. Men det er som de skriver her; man lykkes til slutt - på en eller annen måte ;-) Klem til deg
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 25. august 2009 #13 Skrevet 25. august 2009 Så trist å høre at det ikke gikk bra denne gangen Elisabeth77... Kjenner så godt til den vonde følelsen ved negativt forsøk. Men jeg har bestemt meg for at jeg skal lykkes til slutt, og at jeg bare må stå på om jeg så trenger 10 forsøk eller mer. Er sikker på at du vil føle det litt bedre om noen dager og at du snart er klar for nytt forsøk igjen. En dag skal vi lykkes begge to! Ønsker deg masse lykke til og sender deg en trøsteklem:o)
Gjest Skrevet 26. august 2009 #14 Skrevet 26. august 2009 Takk for oppmuntring, jenter, det er godt å ha dere Jeg har ikke kastet bort noe tid og avtalt ny første ul alle rede. Så det blir 13. nov! Nå skal jeg ha eksamen snart, så er det bare å nyte tiden uten å tenke på noe forsøk frem til neste gang Det er jo forferdelig trist å ikke lykkes, men jeg begynner å tro at vi vil lykkes en gang nå. Ang eggreservene så sa hun at hun trodde det var alderen som begynte å merkes, fordi jeg hadde noe høy FSH (hva betyr det da??), og så skulle hun høre med legen om det var aktuellt for meg å gå over på menopur i stedet for gonal-f. Hvis jeg skal fortsette med gonal-f skal jeg gå på 400 E, så blir nok ganske hormonell ja!
sweety72 Skrevet 26. august 2009 #15 Skrevet 26. august 2009 Hei Elisabeth 77, Det var trist å høre. Vi er nå på 7 ende ivf forsøk, hatt 6 neg. ivf forsøk, og nå venter på svar i dag av blodprøven, jeg skjønner godt hva du kjenner nå. Du må ikke gi opp
MammaHåpet Skrevet 26. august 2009 #16 Skrevet 26. august 2009 ånei, Elisabeth....uff så trist å höre.... åå det er så urettferdig, hvorfor skal det väre så vanskelig... finner ikke ord... håper bare det kommer en dag for deg og vennen... trösteklem<3
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. august 2009 #17 Skrevet 27. august 2009 Neeei!:´-( Så utrolig trist og urettferdig!! Klarer ikke forestille meg hvor tøft du har det nå. Håper av hele mitt hjerte at det blir deres tur på neste forsøk. Stooor trøsteklem!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. august 2009 #18 Skrevet 27. august 2009 ja dette var jo urettferdig!!( er så kjipt når det ikke klaffer.... håper du klarer å se fram mot ett nytt forsøk og ikke gir opp!!!neste gang SKAL det gå bra for deg!! klemmepå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå