Gå til innhold

Hvordan gjør man det? Inseminasjon....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha barn, han vil ha barn.. Vil ha et barn sammen, men hvordan bli befruktet uten å ha sex ..Og uten klinikk.. ? Hva må man ha og hvor får man tak i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er usikker på hvordan forholdet mellom deg og "han" er. Er han bare en venn siden dere ikke ønsker å ha sex? Hvorfor ønsker dere barn sammen dersom dere ikke er kjærester?

Selve inseminasjonsprossen kan dere lese om på en sæddonors hjemmeside. Jeg tror at sæd kan insemineres også på andre måter enn beskrevet her. Det trenger ikke bare skje med sprøyte men kan skje med skje osv

http://saddonor1.webs.com/

Skrevet

Here we go again... Dette er ikke en side for den som ivrer etter å selge sine gener¨- ligg unna!!!!

Til anonym - ligg unna private sæddonorer - i alle fall dem du ikke kjenner fra før. Har du lest litt på disse sidene ser du at det finnes sikrere og bedre måter å bli gravid på.

Skrevet

Noe jeg forundrer meg over i forhold til såkalte ”private donorer” er at enkelte ikke ser ut til å ha en eneste tanke for å begrense hvor mange barn de bidrar til??

Man kan mene mye om donasjoner på siden av det offentlige helsevesen, samtidig virker det litt tungvint å måtte reise utenlands for å få barn. Kan forstå kvinner som velger alternative løsninger for å få barn, med forstår ikke at man da velger donorer som etter min mening åpenbart har bidratt til litt for mage barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...