bolla piggsvin Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 di siste dagene har jeg vært sååå sliten..har ingen energi i kroppen,vil bare sove og ikke nok med det så har kvalmen komt for fullt.. dagen syte innlegg fra meg:)
Gjest Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Stakar...føler virkelig med deg... Hatt to sånne uker jeg og...bare trøtt og kvalm... Men idag våkna jeg uten kvalme! Ble helt paff vet du...fikk vaska hus,besøkt ei venninne og vært litt på høyden igjen! hehe... Hold ut så blåser jeg litt energi over.....=0)))
Molait Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 veeeet!!! staaakkaaars oss!!!! Om jeg står opp halv ni, er jeg klar for dupp kl 15. Men da kan jeg ikke det for da må barn hentes og middag lages og div. til far er hjemme rundt 18. Og da blir det sent for en dupp. Hadde jeg ikke vært sm nå vet jeg ikke hvordan jeg hadde orka!! *gjesp*
Sjokoman Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Kan bare skrive under på denne, hadde et liknende syteinnlegg selv her om dagen:) Jeg sovner nesten på jobb og ikke energi til noe! Etter vesla er i seng, sitter jeg bare i sofaen før jeg går og legger meg latterlig tidlig;) Jeg er blitt forkjøla oppi kvalme og sliten, så vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Håper mennene deres varter dere opp etter alle kunstens regler, så får vi bare telle ned dagene til 12 uker, og håpe vi er som de fleste at det verste gir seg da:)!
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Varter opp? Ikke min i hvertfall, han har til og med klart å si han blir så slapp han også fordi jeg er det, så hus og alt forsømmes. Når dattera vår er i seng ligger jeg på sofaen(noe jeg gjør før senge tid også ) og han på dataen.. Utrolig fustrerende for jeg har sp mange ting jeg skulle gjort, men oooorker ikke..
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 "Godt" vi er flere om dette.. er hjemme med ettåringen, og tar meg selv i drømme tilbake til det første svangerskapet. Var kun meg og mannen da..ikke ungemas og bleiebytting..ikke var det noe rot i huset, og jeg jobbet medleverturnus.En uke fri i strekk, med andre ord..ahh... Jaja, nedtelling til 12 uker!! Skal bli herlig! Også ikke minst å endelig kunne fortelle det til venner og familie! Syns det er ekstra slitsomt å hele tiden måtte skjule at man er så sliten...! Skal ikke være enkelt nei;-)
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Det syns jeg også var spesielt slitsomt i ferien, å skjule at en helst bare vil ligge flatt mener jeg. Hadde jo lyst å være med på tur og gå i fjellet, men helsen strakk ikke til. Så dag etter dag klarte jeg å finne en unnskyldning, men fikk somlet meg med på litt aktiviteter da. Var ikke vanskelig å be når tanten til datteren min spurte om å ta henne med i lekeparken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå