Fru Hormonell Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Denne pp har jeg vært sikker på at det klaffet. Masse uvante stikkinger/strekk i magen. Puppene har vært skikkelig ømme,med tydelig blodårer. Har også opplevd å fa melk/væske ut av den ene puppen 3-4 ganger..aldri opplevd før. Jeg har følt meg skikkelig gravid! Har også svidd at et par tester. Begge CB. Begge viste kryss,men det var lenge etter tiden hadde gått ut. Hadde blåfarge,så ikke skyggestrek. Tenkte kanskje streken kom opp senere,siden det var noen dager til IKM. I dag 2 dager før IKM,fikk jeg blank negativ First Signal test,og en ørliten halv strek på CB. Puppene er ikke så ømme mer,og kjenner ikke så masse murringer.. Blir så skuffet,for jeg har aldri kjent så ømme pupper i noen av mine pp. Venter mensen 27/28. Orker ikke prøve mer å bli gravid kjenner jeg.. Sliten,,
nicki82 Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Hørtes trasig ut, men du må ikke gi opp!! Det er mange av oss som føler oss motløs til tider.. Det er lov å kjenne på frustrasjonen, men det er bare å fortsette og kose seg med prøvingen og hverandre for å komme seg forbi hinderet:) Maaange trøste klemmer
pippi_78 Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Føler med deg! Veit det er vanskelig, men prøv å finne på noe annet noen dager, start med et prosjekt du har utsatt, gå en lang tur, les ei tjukk bok eller hva som helst som kan få tankene over på noe annet. Hvis TR ikke har dukka opp om noen dager, så ville jeg ha testa på nytt, men prøv å ikke tenke på det i mellomtida. Selv har jeg måtta ta pause fra bim noen ganger, rett og slett for å få tida til å gå fortere! Men så er bim veldig god å ha når man har fått "roa seg" litt, og klarer å få litt perspektiv på ting igjen.. ;-) Lykke til!
Fru Hormonell Skrevet 25. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2009 Takk skal dere ha jenter..men ikke lett når man har prøvd i snart 1 år;) Har vært hos gynekolog,og ikke noe galt med meg. Så da må mannen til pers.. Neste måned er han på jakt når jeg har EL,så æsj.. Hvorfor kommer det SÅ mange symptomer om man ikke er gravid? Denne måneden har vært helt utrolig..Mannen min så det jo selv. Han sa at han trodde virkelig denne måneden hadde klaffet.
-68mamma Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Det er helt utrolig hvor gravid man kan klare å føle seg hvis man virkelig går inn for det altså ! Jeg sitter her - selv etter negativ test både forrige uke og idag - med både murringer i underlivet og kilende/ømme bryster - og selv om jeg VET jeg ikke er gravid så gir det seg ikke ! Tåpelige greier.
Fru Hormonell Skrevet 25. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2009 Ja,det er utrolig tåplig..Uff i fag bare griner jeg. Klarer ikke tenke positivt lenger i det hele tatt.Lenge har du prøvd da? Barn fra før? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå