katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 De andre gangene jeg har bestillt noe har de kommet innen 3 dgr. Venter til i morgen med å kontakte dem.
-68mamma Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Har bestilt 2 ganger i det siste - begge gangene kom de etter 2-3 dager. Send en mail og hør om de har rotet med bestillingen din kanskje ? Har pleid å få ordrebekreftelse med en gang - men da jeg bestilte i morges fikk jeg ingen.... Hadde tenkt å forhåndsbetale denne gangen (glemt kredittkortet hjemme) men kan jo ikke få betalt før jeg får en mail med info om betalingen...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2009 Jeg har alltid forhåndsbetalt og ser det er blitt trekt,har og fått mail om bekreftelse. Det nr.som står der på kontakt oss,er det telefonnr?
-68mamma Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Helt nederst står det : >Vår kundeservice er åpen mandag til fredag fra kl. 9.00 til 15.00 på tlf. +47 21 07 50 40<
-68mamma Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Har det tatt lang tid fra du la inn bestillingen til mailen med betalingsinstruksjoner har kommet ? Hadde liksom trodd det gikk automatisk, men nå er det jo mange timer siden jeg bestilte..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2009 Takker for hjelpa. Nei,jeg har fått mailen med det samme,merkelig. Kanskje de har mye å gjøre med alle oss testomaner hehe. Vi får ringe da,men er det i danmark?
-68mamma Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Nei, 0047 er Norge-nummer. Kanskje de har hatt tekniske problemer idag ?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2009 HMMM,har og det m pc-en idag,detter bare ut. Så derfor lang tid for å få svart. Vi får ringe dem i morgen. Tok en cb-vanlig istad m morgenurin,det kommer en svak,men tydelig blå strek opp,men etter 15 min så har tydeligvis hcg i kroppen enda selv om denne streken faktisk er yydeligere enn de andre testene har vist. Merkelige greier. Får vente noen dgr å se på billigtestene om de blir sterkere.
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 26. august 2009 #9 Skrevet 26. august 2009 Bestilte du varer for over 200 kr? For da (selv om du har betalt dem) kan det være pakken din er stoppet i tollen. Kanskje er det ditt lokale postkontor som somler med å få sendt deg en hentelapp? Jeg fikk tollforlegg på 217 kr for varer for 400 fra billigetester. Måtte hente og betale på posten. Det er ikke alltid varene blir stoppet i tollen, visst, men det kan fort skje.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 26. august 2009 HEI TAKK FOR SVAR. NEI BESTILLTE FOR 130. FÅR SE OM DE KOMMER IDAG
Rascal_4.11<3 Skrevet 26. august 2009 #11 Skrevet 26. august 2009 bestilte på fre og fikk testene på man.. men de kan jo som sagt være stoppet i tollen, det hender de tar stikkprøver av varer under 200kr også
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 26. august 2009 HM; vet det har skjedd med meg en gang før;men da ventet jeg 6 dgr; idag 8: ser om de kommer hvis ikke ringer jeg
-68mamma Skrevet 26. august 2009 #13 Skrevet 26. august 2009 Ring og hør du, kan jo ha skjedd noe feil med bestillingen din. Jeg har fått ordrebekreftelse på min ordre idag og betalt - så håper mine ELtester er på vei - skal begynne å teste med èn gang de kommer og holde på helt til tanta kommer - er så nyskjerrig på om jeg har EL! Skjønner ikke den vedvarende murringen nedentil, men det er vel bare kroppen som kommer igang igjen - men kan ikke huske det var slik da jeg sist slutta med pillen. Bare det ikke er overgangsalderen som kommer lurende, så er jeg fornøyd :-) Er jo noe herk med mensen, men når man endelig vil at den skal komme, så kommer den jo ikke ! Har bestilt meg time hos gyn for å sjekke om jeg fortsatt "funker" og hvor i syklus jeg befinner meg - siden det snart er 50 dager uten mens her, men de hadde ikke ledig time før i beg av oktober ! (kan ta en UL privat også, men det koster 1200,- så jeg drøyer en stund til, synes det er mye penger)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå