Gå til innhold

Grrr. har ventet 7 dgr på billigtestene,noen andre m samme erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De andre gangene jeg har bestillt noe har de kommet innen 3 dgr. Venter til i morgen med å kontakte dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bestilt 2 ganger i det siste - begge gangene kom de etter 2-3 dager.

Send en mail og hør om de har rotet med bestillingen din kanskje ?

Har pleid å få ordrebekreftelse med en gang - men da jeg bestilte i morges fikk jeg ingen....

Hadde tenkt å forhåndsbetale denne gangen (glemt kredittkortet hjemme) men kan jo ikke få betalt før jeg får en mail med info om betalingen...

Skrevet

Jeg har alltid forhåndsbetalt og ser det er blitt trekt,har og fått mail om bekreftelse. Det nr.som står der på kontakt oss,er det telefonnr?

Skrevet

Helt nederst står det :

>Vår kundeservice er åpen mandag til fredag fra kl. 9.00 til 15.00 på tlf. +47 21 07 50 40<

Skrevet

Har det tatt lang tid fra du la inn bestillingen til mailen med betalingsinstruksjoner har kommet ?

Hadde liksom trodd det gikk automatisk, men nå er det jo mange timer siden jeg bestilte..

Skrevet

Takker for hjelpa. Nei,jeg har fått mailen med det samme,merkelig. Kanskje de har mye å gjøre med alle oss testomaner hehe. Vi får ringe da,men er det i danmark?

Skrevet

Nei, 0047 er Norge-nummer.

Kanskje de har hatt tekniske problemer idag ?

Skrevet

HMMM,har og det m pc-en idag,detter bare ut. Så derfor lang tid for å få svart. Vi får ringe dem i morgen. Tok en cb-vanlig istad m morgenurin,det kommer en svak,men tydelig blå strek opp,men etter 15 min så har tydeligvis hcg i kroppen enda selv om denne streken faktisk er yydeligere enn de andre testene har vist. Merkelige greier. Får vente noen dgr å se på billigtestene om de blir sterkere.

Skrevet

Bestilte du varer for over 200 kr? For da (selv om du har betalt dem) kan det være pakken din er stoppet i tollen. Kanskje er det ditt lokale postkontor som somler med å få sendt deg en hentelapp?

Jeg fikk tollforlegg på 217 kr for varer for 400 fra billigetester. Måtte hente og betale på posten. Det er ikke alltid varene blir stoppet i tollen, visst, men det kan fort skje.

Skrevet

HEI TAKK FOR SVAR. NEI BESTILLTE FOR 130. FÅR SE OM DE KOMMER IDAG

Skrevet

bestilte på fre og fikk testene på man.. men de kan jo som sagt være stoppet i tollen, det hender de tar stikkprøver av varer under 200kr også:(

Skrevet

HM; vet det har skjedd med meg en gang før;men da ventet jeg 6 dgr; idag 8: ser om de kommer hvis ikke ringer jeg

Skrevet

Ring og hør du, kan jo ha skjedd noe feil med bestillingen din.

Jeg har fått ordrebekreftelse på min ordre idag og betalt - så håper mine ELtester er på vei - skal begynne å teste med èn gang de kommer og holde på helt til tanta kommer - er så nyskjerrig på om jeg har EL!

Skjønner ikke den vedvarende murringen nedentil, men det er vel bare kroppen som kommer igang igjen - men kan ikke huske det var slik da jeg sist slutta med pillen.

Bare det ikke er overgangsalderen som kommer lurende, så er jeg fornøyd :-)

Er jo noe herk med mensen, men når man endelig vil at den skal komme, så kommer den jo ikke !

Har bestilt meg time hos gyn for å sjekke om jeg fortsatt "funker" og hvor i syklus jeg befinner meg - siden det snart er 50 dager uten mens her, men de hadde ikke ledig time før i beg av oktober !

(kan ta en UL privat også, men det koster 1200,- så jeg drøyer en stund til, synes det er mye penger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...