Gå til innhold

Noen der ute som har erfaring med aco sin preg test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fekk ei svak rosa linje som ble sterkere etterhvert.... men tør liksom ikke tro på det... tenkte på skyggestreker....... men den va jo brei og lys rosa.-. tok testen 2 dager før venta mens...... klarte ikke vente.. skal ta ny i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er vel like god som noen annen test:) La meg være den første til å gratulere:)

Skrevet

Ja, men den tok eg seff på kveldsurin.. klarte ikke vente.... så negativ ut.. åpna den og da så eg en veldig svak stripe.... men den forrige var da tydelig positiv i forhold til denne........ men den forrige var på morgen urin... har også hatt en positiv cb test.... liker ikke at jeg ikke får et skikkelig svar fra de testene... kan ikke linjen bli sterk snart??

Skrevet

Hcg skal jo doble seg annehver dag, så hvis du venter 2-3 dager og tar en ny test så burde den bli sterkere hvis du er gravid.

Kan også være du er kjemisk gravid, dvs egget er befruktet og kroppen begynner å produsere hcg, men så fester det seg ikke og derfor stiger ikke hcg-nivået.

Utrolig frusterende med svake tester, jeg har ikke "mage" til sånt jeg, tar bare tester som sier ja eller nei, så slipper man å synse så innmari og bruke masse tester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...