Gå til innhold

Hvilken type mann er mest utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange vil jo si litt hardbarkede håndtverkere som har strippere på juleborda sine.

Men viser ikke statistikken at det er de veltalende, perfekte ektemennene med slips som har mest lik i skapet?

Koser seg i skjul mens en perfekt "ellnett-sprayet" kone med perleøredobber er hjemme i det perfekte huset med de perfekte barna.

Hvilken type/yrkesgruppe er verst mener du?

Fortsetter under...

Skrevet

Den utro typen går jeg ut fra...

Skrevet

-Menn som har yrker der de må reise mye..

-Menn som har høye stillinger der de får mye respekt osv.

-Forrettningsmenn, ingeniører osv.

Skrevet

Musikere på turné og andre som har mange overnattinger7anledninger der villige/fulle kvinns ferdes.

Skrevet

"Menn som har yrker som krever at de reiser mye" ??? HÆÆ?? Skal liksom det være en garanti? For noe tull !

Mannen min jobber som forskalingssnekker (betongarbeid altså), og jobber i et firma som utstasjonerer de ansatte rundt omkring i landet uavhengig av hvor de bor. Skal da det være en garanti for at han er utro, bare fordi han er vekke 2 uker i slengen?

Nei vettu hva... De der karakteristikkene der er bare idiotiske...

Forøvrig passer han jo inn i den "hardbarka håndverkere" kategorien også, men stripping er han totalt uinteressert i fordi han mener det blir for dumt, så da falt jo den båsen i grus også...

Skrevet

Jeg tror det er menn som trenger mye bekreftelse på seg selv, og menn som generellt er mer uansvarlige.

Menn som er trygge på seg selv og som lett tar ansvar, vil også ha lettere for å takke nei i enf ristende situasjon. Han vil føle seg mer forpliktet overfor partneren, og denne forpliktelsen vil ikke oppleves som kvelende, men som noe positivt.

Annonse

Skrevet

Anonym 14:02

Der sier du nok mye rett! De som rett og slett har det fint hjemme med kone og barn og får det de trenger er nok de mest pålitelige. Samme hvilken jobb de har, eller hvor lenge de er vekke fra hjemmet.

Skrevet

Jeg jobber som psykiater.

Og jeg kan utifra en generell oppfattelse fra mine besøkende at det er de som har det bra hjemme som ikke faller for fristelsen. Dvs de som er fornøyde med forholdet sitt, ofte de som har barn og de som får regelmessig eller mettende med sex er sjangsen for utroskap = 0.

Oftest ser man at det er de med dårlig sexliv, hvor den ene parten får for lite sex etter sitt behov som er utro. Ofte kan dette utvikle seg til at denne personen blir notorisk utro, dvs at det utvikler seg til spenning og da er løpet kjørt.

Skrevet

Æ e enig mæ psykiatern.

Skrevet

14:00

det står jo på overskriften: Hvilken type mann er MEST utro?..

det står ikke Hvilken type man ER utro?...

tenkte kansje du ikke la merke til det siden du sa ordet "garantert" utro..

:):)

Skrevet

hvordan skal jeg forholde meg til mannen min da? som akkurat nå har sin tapte "ungdomstid"... og er i 30.årene?..

han er veldig usikker på seg selv..hmmm..

betyr det at jeg må være ei maniac sprø dame som forfølger han overalt? :S

Skrevet

Så lenge dere har et godt forhold sammen og har et normalt sexliv som han er fornøyd med så trenger du ikke bekymre det i det hele tatt. Slapp av.

Skrevet

Menn kan fint være utro selv om de har det fint på alle måter hjemme.

Damer derimot ville aldri vært utro i samme situasjon.

Det er den store forskjellen på menn og kvinner.

Derfor elskerinner ofte trekker det korteste strået. Disse mennene forguder konene sine selv om de har elskerinner og forlater dem sjelden.

Annonse

Skrevet

Min erfaring er at alle menn som har sjansen og aner liten sansynlighet for å bli tatt er utro. Med veldig få unntak. Menn som reiser alene, er på byen alene uten kone osv. Tror lite på teorien om at så lenge alt er bra hjemme så er det trygt. Forøvrig er det alltid skjær i sjøen.

Skrevet

Hahaha, må le av den der med menn som reiser/er borte i uker i strekk på jobben. Har hørt deter høy gangbang-faktor ut på oljeplatformenerundt om, nemlig! Tror nok heller det er mye stive lakener rundt om i Nordsjøen.

Skrevet

Menn som har muligheten. Rett og slett.

Gjelder også i stor grad kvinner, forresten.

Skrevet

Er da langt lettere å spørre om hvilke menn som IKKE er utro. Kjør safe, finn deg en evnukk.

Skrevet

Den type mann som er mest utro er de med fungerendde peniser.

Skrevet

Du som utgir deg for å være psykiater er sannsynligvis en mann som mener at kvinner skal ligge klar på rygg for mannen sin når han ber om det. For å oppnå dette skremmer du kvinner med utroskap. Ingen psykiater vil noen gang si "Slapp av, så lenge mannen din får så mye sex han vil så vil han være trofast."

Hvor dumme tror du vi er egentlig?

Har du vurdert å flytte til Afganistan? Der har de akkurat vedtatt en lov som vil passe deg utmerket.

Jævla gris.

Skrevet

De eneste mennene som ikke er utro, er de som av ulike årsaker ikke har draget. Men hadde de hatt sjansen hadde de nok vært det de også. Men dise mannfolkene er jo stort sett single da...Det finnes enkelte unntak, men det er i så fall fordi de aldri har hatt muligheten.

Skrevet

Hvis venstre testikkel henger lavere enn den høyre, er det større sjangs for utroskap, enn hvis den høyre henger lavest. Så ta et skikkelig balletak på sambo/mannen i kveld, og finn ut!

Hilsen ansatt i statistisk sentralbyrå.

Skrevet

Hehe, skal opp og røske gubben i balla, dette må finnes ut av :D

Skrevet

Tror nok det er mange som har sine lik i skapet. Mennesker er generellt dårlig på monogame forhold. Klart finnes det unntak da.

Skrevet

Du har nok dessverre rett. Mannfolk og kvinnfolk altså, de er noen svin!

Skrevet

tro at en type a4 mann. gift i flere år, barn, familietid, kjøre-til og fra fotballtrening med barna, foreldremøter, ordentlig jobb. fast omgangskrets - godt etablert i voksenverden for å si det slik.

så får han muligheten til å gjøre noe sprøtt. plutselig står hun der, så ny og spennede - og vil ha han. gi han muligheten til noe annet som ikke er den samme gamle hverdagen. Det er sprøtt, helt sykt, ja galt - men altfor altfor spennende og fristende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...