Gå til innhold

18 år og gravid, endelig bestemt meg!

Pinheiro

Anbefalte innlegg

For ikke så lenge siden følte jeg at alt var ikke som det skulle, hvor var mensen min blitt av? og hvorfor gikk jeg på do hver andre sekund?

jo tanken slo meg da, jeg må være gravid! Jeg dro til helsestasjon og tok en graviditetstest, og de har jeg tatt endel av i livet. Men aldri har den visst posetiv. og det gjorde den denne gangen. jeg begynte og gråte. Jeg var redd, og usikker, og samtidig følte meg alene. Fordi kjæresten var på ferie hos foreldrene.

To uker senere dro jeg til legen, og bestemte meg for å ta abort og skrev under på papirene. Og det var bestemt, at ungen skulle vekk. Hver gang jeg tok buss, eller var ute eller så på tv, så møtte jeg på en baby, et barn. En slik som var inni meg. Jeg brøyt ned hver gang. Men tenkte ikke mye er over det.

Idag, hadde jeg time hos kvinneklinikken for undersøkelse og for å si om jeg endelig hadde bestemt meg. Når legen fortalte at jeg var 7 uker og to dager på vei, fikk jeg tårer i øye og sa. Jeg beholder barnet.

Og han gratulerte meg og sa du skal bli mamma, og nå føles det helt herlig. Både meg og kjæresten er veldig spente og glade, derfor ber jeg alle dere der ute og tenke godt om, før dere gjør noe. :-)

Hilsen en som skal bli mamma :)

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!

Du har noen spennende og gode måneder forran deg! Jeg kan skrive under på at ingenting er like fantastisk som å høre hjertelyden på babyen for første gang :)

Jeg har ikke kommet så langt ennå som å være på ultralyd, men jeg er sikker på at alle de andre tingene med graviditeten også er like fantastiske!!

Lykke til med din lille spire :)

• 4 uker senere...

Awww så flott og gratulerer :):):)

Jeg var selv 18 år da jeg ble gravid, er nå snart 29 år og lykkelig gift med barnefaren og venter nr 4 i mars :):):)

Vi har nå holdt sammen i 13 1/2 år ^^

Mannen min ville ikke ha mer enn to og nå er jeg gravid for 5 gang i uke 16 og han gleder seg mye nå...

Hadde en SA med nr 4 i uke 12 i 2007, etter SA så var jeg veldig innstilt på at jeg måtte ha en til for jeg hadde så mye skyldfølse og tanker i hodet mitt etter SA...2-3 mnd gikk det før min mann virkelig tok hardt i meg så jeg begynte å gråte og kom ut med alle tankene mine i hodet, som jeg da hadde stengt meg inne med....

Gratulere så mye.

Jeg er 17 år og gravid i uke 24 nå.

I begynnelsen når jeg fant ut at jeg var gravid så visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre. Heldigvis har jeg en kjæreste som har støttet meg hele veien!

Du har mye å glede deg til! Blant annet UL og høre hjertelyden til barnet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...