Simplify Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Her er en kjempefin link til bodyer og tskjorter med skriften: Jeg skal bli mamma/ Jeg skal bli pappa/ Jeg skal bli storebror/ Jeg skal bli storesøster og til og med Jeg skal bli tobarnsmamma! http://jegskalbli.spreadshirt.net/no/NO/Shop Et lite tips bare...
vimsa .-) på overtid Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 sååå kult! så moro å gjøre det på den måten, møte opp hos venner og kjente med den på seg gjør nok susen ja... godt tips...
bolla piggsvin Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 kult!hadde tenkt litt på en slik til lille gull.men var ikke hennes str:(
atsjo Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Kjøpte en tskjorte til lillegutt på ebay jeg. Kjempe god service med hun jeg bestilte fra og ble bare litt over 100kr tilsammen. Fremme på tskjorten stod det "guess what? I have a secret" På ryggen stod det "im going to be a big brother". Kjempe kul:)
You can call me Dårris Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Noen som vet hvor man får tak i skjorter/topper til gravide med eget trykk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå