MaRiAnNe_85 Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Lurte på om det man kan spise tørket aprikos? Er jo ganske avførende...Tenkte derfor at det kanskje ikke var så lurt? Andre råd?
Gjest Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Sviskesaft Lactulose (fås kjøpt på apotek) Rosiner Kaffe
Fifrildi Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Drikk mye vann Spis masse fiber (grovt brød, grov musli, epler) Plommer Svisker Jevnlig mosjon Mange sier sex hjelper Og som en annen sa - er det tregt nå forsøk lactulose. Det andre er mest for å prøve at det ikke stopper opp i første omgang.
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 jeg har hørt at 1 ts med malt-ekstrakt hver dag skal hjelpe:-)
Gullimagen (og en på fanget) Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Jeg for min del ble bra i magen etter at jeg begynte å spise en activia yoghurt hver dag... Vet ikke om det er tilfeldig, men nå har jeg det i hvert fall mye bedre.
Diana83 Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Spiser frokostblanding med fullkorn, biola og frosne blåbær hver morgen, drikker mye vann og forsøker å spise både frukt og grønnsaker i løpet av dagen..det har hjulpet bra for meg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå