Gjest Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 heisann jenter! Tviler på noen er i samme situasjon som meg, men jeg håper kanskje noen har noen råd om ikke annet... i aug 08 sluttet jeg på pillen fordi vi ville prøve å få barn. Tanta kom ikke tilbake, og det viste seg etter hvert at jeg hadde forhøyet prolaktin, noe som gjorde at mensen uteble og jeg var ikke fruktbar. Etter dette har det vært legebesøk en gang hver måned for å sjekke prolaktinet. Først gikk jeg på Norprolac, og nå går jeg på Parlodel. I juni var jeg hos spesialist i gyn, og han kunne fortelle at høyre eggstokk var full i cyster. Dette kan jo selvfølgelig spille inn på fruktbarheten også.. Fikk igjen tanta i april, og har siden hatt veldig lange sykluser, på nesten 50 dager, det betyr vel at jeg ikke har eggløsning... Viss jeg spør legen om å få henvisning til gyn for utredning, får jeg det da? siden de vet allerede hva som feiler meg? Jeg trenger jo bare et spark for å få syklusen nedkortet og tilbake eggløsning... Det har jo gått et år... Noen som vet ...?
hæppi;) Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Akupunktur vil nok kunne være til god hjelp for deg. De kan sette nåler som stabiliserer syklusen.Mange som har god erfaring med dette, og du trenger ingen henvisning. Lykke til;)
Miaxz Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Jeg ville ikke vært i tvil i ditt tilfelle, - be om henvisning til gyn! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå