Sjarmtrollmamma Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Vi har hatt veldig lyst på barn, men har egentlig tenkt til å vente med prøvingen til huset er ferdig..men så skjer det utenkelige..jeg tester positivt... Før har jeg lett etter alle mulige tegn på graviditet..men denne gangen så jeg bare forundret på at brystene vokste utover bh-en, at det stakk når jeg reiste meg og at jeg har masse murringer..men tanken slo meg da altså ikke..hehe..har to barn fra før av og vet jo hva jeg skal se etter..Så gikk det 4 dager over mens..ingen tegn til noe på gang..hmmm..tar en test og tenker at det er bortkastet penger..men jaggu lyser det et stort blått kryss mot meg...hva??? Nå må jeg la det synke inn..og begynne å glede meg!! Det hører med til historien at vi ikke prøvde denne mnd og at han hoppet av hver gang..så derfor tenkte jeg ikke tanken...men så feil kan man ta!! Lykke til, jenter!!!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 hehe.det der var moro å lese:-D så gøy å høre da:-) men hører jo ofte at spira sitter fortere når man slutter å tenke og å teste og lete etter symp.det er vel noe i det da:-) gratulerer så mye og lykke til med spira:-)
nicki82 Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Artig historie:) Lykke til med graviditeten og LYKKE TIL
-68mamma Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Heldiggris ! :-D Så deilig å bare hoppe bukk over det partiet med prøving, luring og symptomjakt.
Carina har to små gull Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Gratulerer så masse og nyt svangerskapet
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Så heldig. Gratulerer så mye.
Lille diamant Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Gratulerer så mye med spiren Du må ha masse lykke til i svangerskapet, og kose deg som gravid! Vi er egentlig i samme situasjon selv, men vi er på husjakt og skal ikke bygge selv da. Så håper spiren sitter på samme tid som vi har kjøpt oss nytt hus ;o)
Kanskje2010 Skrevet 25. august 2009 #8 Skrevet 25. august 2009 Åhh.. så moro:D. Gratulerer sååå mye med den lille spiren i magen. Lykke til og kos deg!
1stegangsmamma43 Skrevet 25. august 2009 #9 Skrevet 25. august 2009 Moro å lese da du. Nei nå ble jeg glad på dine vegner her altså. Kose deg nå også går alt så fint så Klems
Sjarmtrollmamma Skrevet 25. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 25. august 2009 Tusen takk for alle svar og gratulasjoner!! Ja, det var en finuerlig opplevelse å teste positivt denne mnd..men er jo overlykkelig da!! Har sagt at jeg får gå gravid med huset noen mnd, så nå blir det tvillinger..hihi..ett hus og en liten spire!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå