chiquetita Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Skal ha min første vask i dag og skal betale 150 kr i timen. Her skal det kun støvsuges og vaskes gulv pluss tørkes støv så jeg regnet med at to timer er greit. 300 pr uke betaler jeg mer enn gjerne for å slippe å gjøre det selv akkurat nå. Spent på hvordan det vil fungere
MamsnTilSindre+Smurfen Skrevet 25. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2009 OOkay,,dette blir jo spennende da for deg eg har hadd vaskedame i snart ett halvt år... men så fikk eg høre på jobb at de fleste betale 150 kr el 100kr for vasking...så de fikk jo litt sjokk daeg betalte 250 i timen !! så nå har eg sakt opp hu,,, ohg e på jakt itte ny. bor i sandnes.hvor bor du? koss fann du hu?
chiquetita Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Hun er her nå, og jeg føler meg litt overflødig... Hun ville jeg skulle være hjemme første gangen og det er jo greit. Jeg bor i Stavanger og fant en lapp på lokalbutiken her. Hun har hverken bil eller lappen og snakker omtrent ikke engelsk og liker ikke å ta buss så henne kan du nok ikke få. Men jeg har sett noen annonser i aftenbladet av og til, men der står det sjelden pris.. Lykke til i jakten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå