Gjest rut Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Jeg hadde ubeskyttet sex den tiende august, forventer mensen mot slutten av måneden. Prøver å navigere meg rundt på diverse debattsider her, men blir ikke klok. Er det sånn at jeg kan kjenne symptomer nå, eller er det for tidlig? Er jeg i 3 uke mon tro? Disse er mine symptomer: hyppig tissing, hodepine og kvalme (forrige uke), stram følelse rett over underlivet, mye spytt, vond smak i munnen, plutselige blødninger fra tannkjøttet, sår hals.. (er det sånn halsbrann føles..?), mer utflod enn vanlig- og denne virker mer slimholdig enn normalt, stikk i siden, raper kontinuerlig, magerumling.. Ja, nå kommer jeg ikke på mer. Faren er jo selvfølgelig at jeg innbiller meg halvparten. Altså, det jeg lurer på er om disse symptomene kan forekomme allerede så tidlig i svangerskapet..? Jeg blir svært takknemlig for svar!
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 hei:) det kan jo hende at du er litt gal, jeg var det da jeg prøvde i 6pp før spira satt... hadde masse symp hver eneste mnd.... så det er jo ikke annet å gjøre enn å vente til du kan ta en test... du skriver ikke noe om når du hadde siste mens, eller hvordan sykluss du har så det er ikke lett å se hvilken uke du event er i,..... mange av de symp du beskriver høres veldig gravide ut og det er fullt mulig å få de så tidlig.... men det er også mulig å innbille seg de (been there....).... lykke til, håper vi ser deg her inne snart:)
Gjest rut Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Tusen takk for svar:) Jeg får vel bare vente og se om mensen kommer..! Dette stresser meg veldig- ingen krise under noen omstendighet heldigvis, men jeg studerer og hadde tenkt til å vente et par år.. Noen som har hatt liknende symptomer i noe som må være 3 eller 4 uke..?
Zelda75 Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Hei, jeg hadde ingen av disse symptomene. Men for å være sikker hadde jeg gått til legen var jeg deg. Når du er så opphengt i det, utsetter du kanskje også mensen ubevisst. Lykke til.
Gjest rut Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Takk for godt råd:) ..Er det sånn at en lege kan finne ut av om jeg er gravid, før en hjemmetest kan gjøre det? (og før IKM?)
Molait Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 når hadde du siste mens? Like greit å vente en uke og ta hjemmetest... er du i uke 4 kan du jo ta den nå
Gjest rut Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 ..det er problemet mitt- jeg har ikke helt oversikt, men pleier å ha mensen helt på slutten av hver måned. Jeg går ut fra at siste dag av mensen var omkring 2aug. Jeg får bare smøre meg m tålmodighet, får jeg ikke? -Det er vel noe tidlig alt dette her.. Så vidt jeg skjønner er jeg 3+3 i tilfelle?
mamma og my Skrevet 25. august 2009 #8 Skrevet 25. august 2009 Jeg hadde ett symptom ca en til to uker etter befruktning, en veldig karakteristisk stikking i puppene som jeg kjente igjen fra forrige svangerskap, men ellers ingen ting. problemet med de aller tidligste symptomene er at de ligner veldig på PMS, så de er ikke så veldig mye å stole på. Bare prøv å slapp av, og så er det jo ikke så lenge til du kan begynne å teste. Prøv med morgenurin, så får du kanskje bedre svar.
*LillaMeg* Skrevet 25. august 2009 #9 Skrevet 25. august 2009 Tror du fint kan ta en test nå.. Jeg er ca like langt på vei som deg.. (Her har det skjedd noe rundt 8august ca.) Jeg er kvalm, hodepine, utflod, spenn i tennene, mensmurringer, magevondt (livmor som vokser?) Jeg ville tatt test hvertfall.. Er ikke engang sikkert du trenger å ta på morgenurin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå