Gå til innhold

voldsomme menssmerter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld og i natt hadde jeg skikkelige menssmerter, nesten som veer....har ikm på torsdag men pleier ikke å ha vondt før mens, har bare vondt samme dagen som jeg får det.. måtte ta en test (quick respons) til morgen i dag for noe må det jo være som gjør at jeg har så vondt..men den var negativ..litt tidlig kanskje...

er det noen som har hatt noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått med mens-verk i over to uker nå, ømme pupper har jeg også hatt i flere dager - men tester like fullt negativt.

46 dager siden siste tante - blir jo klin gæren...

Skrevet

det jeg egentlig lurer på er om det kan være noe annet enn evt graviditet eller tr som er på vei ( selv om jeg ikke pleier å ha vondt før tr) eller om det kan være noe annet galt? har hatt litt trøbbel med utflod etc over en lang periode og stikkinger i sidene innimellom, uten å ha gjort noe med det...

Noen synspunkter please?:)

Skrevet

ja det er til å bli klin gæren av:)

Skrevet

heisann, jeg har cyster på høyre eggstokk, og av og til når de gjør vondt, så kjennes det ut som mens smerter..

Skrevet

Jeg har hatt cyster på både eggstokker og livmor (ufarlige vanncyster - slik mange har) og eneste jeg har merket til dem er en periode med svært lette blødninger etter samleie, ingen smerter.

Smertene kan vel forklares med andre tilstander i underetasjen enn graviditet og mensen, men sannsynligvisvis er det vel en av dem.

Hvis du er usikker synes jeg du skal få tatt en UL for å se hvordan ting ligger an der nede - viktig å lytte til kroppen når noe føles unormalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...