Fødeklar med stor F Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 I går kveld og i natt hadde jeg skikkelige menssmerter, nesten som veer....har ikm på torsdag men pleier ikke å ha vondt før mens, har bare vondt samme dagen som jeg får det.. måtte ta en test (quick respons) til morgen i dag for noe må det jo være som gjør at jeg har så vondt..men den var negativ..litt tidlig kanskje... er det noen som har hatt noe lignende?
-68mamma Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Har gått med mens-verk i over to uker nå, ømme pupper har jeg også hatt i flere dager - men tester like fullt negativt. 46 dager siden siste tante - blir jo klin gæren...
Fødeklar med stor F Skrevet 25. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2009 det jeg egentlig lurer på er om det kan være noe annet enn evt graviditet eller tr som er på vei ( selv om jeg ikke pleier å ha vondt før tr) eller om det kan være noe annet galt? har hatt litt trøbbel med utflod etc over en lang periode og stikkinger i sidene innimellom, uten å ha gjort noe med det... Noen synspunkter please?
Fødeklar med stor F Skrevet 25. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2009 ja det er til å bli klin gæren av:)
Gjest Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 heisann, jeg har cyster på høyre eggstokk, og av og til når de gjør vondt, så kjennes det ut som mens smerter..
-68mamma Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Jeg har hatt cyster på både eggstokker og livmor (ufarlige vanncyster - slik mange har) og eneste jeg har merket til dem er en periode med svært lette blødninger etter samleie, ingen smerter. Smertene kan vel forklares med andre tilstander i underetasjen enn graviditet og mensen, men sannsynligvisvis er det vel en av dem. Hvis du er usikker synes jeg du skal få tatt en UL for å se hvordan ting ligger an der nede - viktig å lytte til kroppen når noe føles unormalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå