idamamma-00 Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 ...i uke 9! Var sikker på jeg skulle slippe unna det når det hadde holdt så lenge... Må innrømme jeg er bittelitt lei av å føle meg kvalm og uggen heeele tiden.... Hadde det i det minste vært bare om morgenen eller bare om kvelden, men det er 24 timer i døgnet - våkner til og med av at jeg er kvalm om natten... Sånn, nok syting - jeg er jo bare overlykkelig over å være gravid - bare gleder meg inderlig til uke 13-14 når kvalmen avtar (forhåpentligvis)
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 huff, kan ikke si annet enn at jeg føler med deg... man regner liksom ikke med at det skal komme... når men er 9 uker.... jeg er 8+6 og har spydd 4-5 ganger, så det er ikke sikkert du får det hver dag... vi får tenke på spira, så er det jo verdt det:)
idamamma-00 Skrevet 25. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2009 Jeg er 8+4, så da er vi jo gaaanske likt;)) 9 fullgåtte uker på fredag. Er så glad for dette forumet der mange har det på samme måten!!! Tror min kjære begynner å bli lei min introverte lille verden....
mamman til to gutter Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 jeg håpet også i det lengste at jeg kunne unngå kvalmen og ikke minst unngå å bli sykmeldt. Klarte meg "mye" lengre denne gangen enn forrige gang, men måtte kapitulere i går og skjønne at det er faktisk ikke så lurt å dra på jobb hvor jeg jobber med kunder når jeg holder på å brekke meg hele tiden:-( Håper bare kvalmen gir seg tidligere enn sist, for da var den der litt til og fra frem til uke 20:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå