wishinn Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Noen som kan anbefale hvilke?? Må nok regne med å kjøpe en del av dem så om noen har tips til hvor man kan få kjøpt til ok pris (selv om det egentlig ikke betyr så mye med pris egentlig) så kom med det:-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Hei,fåes kjøpt på www.lavpristester.com. Tror de fleste av oss kjøper dem der inne. Veldig billig. Det samme er graviditets testene. Lykke til
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Jepp, billigtestene er de beste på meg, de strimlene. Prøvde også Clear Blue sine, dyre og kjøpt på apotek, men de slo ikke ut på meg. Men kjente jo at jeg hadde eggløsning - og så fikk jeg plutselig billigtestene i posten, og de slo ut. www.billige-tester.no
MammaJuli2010 Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Heihei www.billige-tester.no har e.l tester og graviditetstester til en billig penge. 199 for 21 e.l tester og 5 gr.tester Kjempe billig spør du meg. Jeg har brukt disse, og de er enkle å bruke og viser med nøyaktighet når man har eggløsning/er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå