monca*84*j12 Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Jeg ble ringt av Ahus i dag! lurte på om jeg kunne ta en avbestillt time på Onsdagen! JAaaaa sa jeg! Så da blir det forhåpentligvis Pergo på meg! Her er dilemmaet mitt: Jeg går på Provera for og stabilisere mensen min. Dette skulle jeg gjøre til jeg hadde menstrasjoner på under 10dager! Noe jeg har nå. Men siden det har vært litt kluss med når den kommer, tenkte jeg ta en runde til! Så jeg tok første pilla i går! MEN på Onsdag er jeg på dag 5 i syklusen!!!! Det betyr at jeg kanskje kunne begynt denne pp'en alt!!!! MEN skal jeg stoppe og ta provera? eller skal jeg ta den? Kan man gå på provera og pergo samtidig? Dilemma... Kan noen hjelpe meg???? klemklem
monca*84*j12 Skrevet 24. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. august 2009 Noen, svar meg da! Ingen som vet???
Mikkemafian Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Ring sykehuset, du.. De har sikkert et bedre svar enn meg på spørsmålet ditt i hvert fall;)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Det samme vil jeg si, ring til sykehuset og forhøre deg:) Lykke til på onsdag iallfall:
monca*84*j12 Skrevet 25. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2009 jeg kom frem til at jeg fortsatte med provera.. Kan man ikke kombinere provera og pergo, nei da må jeg vente da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå