Gå til innhold

Bianca Angelica

Lykke ღprins&prinsesseღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns Bianca og Angelica står best hver for seg. Angelica er pent, men Bianca liker jeg ikke ;-)

Det blir litt tungt med at den siste bokstaven i 1. fornavn slutter på den samme som 1.bokstav i 2.fornavn. BiancA Angelica. Det er også litt tungt med to navn med a-endelser. Jeg liker heller ikke at begge slutter på -ca. Blir litt som Thea Linnea eller noe som det..

Jeg ville kun valgt Angelica, eller med et navn foran det :)

Leah Angelica

Sarah Angelica

Mie Angelica

Maja Angelica

Mira Angelica

Litt vanskelig å finne et navn som passer foran Angelica. Det bør være et kort navn, og de fleste korte navnene jeg liker har -a endelse..

Hva med Angelina?

Bianca Angelina passer hvertfall hakket bedre, selv om jeg ikke likte det spesielt godt heller.. ;-)

Liker hverken Bianca eller Angelica, og sammen ble det meget uheldig. Kan desverre ikke utdype dette nærmere, siden det er noen som mener vi må være veldig søte med hverandre her på debatten.

Har ellers ingenting imot søsken med samme initialer.

Annonse

Jeg er enig med HI - kanskje ikke i det hele tatt.

Dette var en meget uheldig kombinasjon for å si det pent.

Jeg synes også det er en fordel hvis søsken har ulike initialer - så mye lettere å merke ting bare med en forbokstav enn å skrive hele navnet.

Haha...Kan være enig at det er veldig smør på flesk på majones som du sier! Men du skal slippe å synes oppriktig synd i mitt ufødte barn da navnet ikke blir Bianca Angelica.

Tar gjerne i mot navneforslag på jente...Synes navn er veldig vanskelig, og man vil neppe kunne gi barnet et navn som ALLE elsker! Helt umulig faktisk:)

Men kom gjerne med forsag!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...