Gå til innhold

Jeg er så spent på morgendagen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal vi endelig på Rikshospitalet! Har ventet på dette siden vi fikk timen i april- syns det var sååå lenge til august. Og nå er dagen der i morgen. Er så spent på om de har funnet ut hvorfor vi mister så mye (har hatt 5 SAer hittil, og har en sprell levende datter på 3år).

Gruer meg også litt til timen uten at jeg klarer å sette fingeren på hvorfor... kanskje jeg er redd de bare sender oss hjem og sier de ikke fant noe galt og at vi får prøve videre??

Uansett, om 24 timer er det over og vi har forhåpentligvis noen svar, evt en plan for hva vi gjør neste gang jeg blir gravid! :)

Ååååå tror ikke jeg kommer til å klare å sovne i natt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til klemmer fra meg

Skrevet

Tusen takk:)

Skrevet

Lykke til, håper de finner det ut! Kjenner en som mistet veldig mange ganger, og de lurte på om ho ikke kunne få jenter(ho hadde 2 gutter fra før), men tilslutt ble ho gravid igjen og da men ei jente;)

Alt går ann!!

Skrevet

Så snille dere er :) Blir rørt jeg :)

Herregud jeg kommer til å begynne å tute og grine med en gang jeg ser legen i morra... Følelsesfylte greier dette her..

Skrevet

Lotta87: Ja vet du noe lignende har jeg hørt om bare motsatt- om man ikke kan få gutter. I følge sånn kinesisk fødselskart så skulle det blitt gutt alle gangene jeg har mistet :o Og det eneste svangerskapet som har gått bra har vært med datteren vår... Pussige greier!!

Skrevet

Lykke lykke til:)

Håper dere får et svar dere ønsker!!

Skrevet

lykke til idag:-)

Skrevet

Lykke til i dag, håper du kommer inn og oppdaterer oss når dere har vært der:)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...