Gå til innhold

jeg skal begynne å ta efedrin tabletter for å slanke meg, noen andre som har prøvd det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det ikke er lurt og har lest om alle mulige bivirkninger osv.. Har du eller kjenner du noen som har erfaring? Hvor fort går man ned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble bare skjelven, litt hyper og veldig våken (jobbet natta :-) men gikk ikke ned noe.....

Skrevet

Finnes ikke efedrin bare som injeksjonsvæske eller mikstur???

Hvor har du fått tak i tablettene???

Skrevet

Er en grunn for at det står på dopinglista...

De som tror de kan sitte i sofaen å slanke seg med tabletter er rimelig dumme...

Hva tror du skjer når du slutter med tablettene, da? Legger vel på deg igjen såfremt du ikke har ENDRET LIVSSTIL!

Skrevet

ja, hvor får man tak i de!!?? =) Jeg og vill ha;)

Skrevet

Kjenner to som fikk hjertebank av de, og det kan rett og slett være farlig for hjertet å gå på de i tillegg til å kanske gå kjempefort ned i vekt pga at man er hyper døgnet rundt!

Du må velge selv hva du gjør med kroppen din, men er det virkelig verdt å risikere helsa for å gå fort ned i vekt, når det finnes sunne måter å gjøre det på?

Skrevet

Du kan sammenligne det med å ta amfetamin!

Skrevet

Vet du selv hva slags tabletter det er?

Alvorlig syke mennesker får tablettene for behandling. Selv blir du rusa av å gå på det.

Hva med å passe på måltider, benytte deg av fullkorn eller kutte mest mulig ned på karbo?

ut å spring, og pakk vekk dopet.

Skrevet

Jeg prøvde for noen år siden, før jeg ble gravid første gang. De hadde ingen effekt annet enn at jeg fikk høy og kraftig puls= ubehagelig! Veninna mi tok også de tablettene, fungerte ikke på henne heller.

Hadde ikke gjort det igjen, og med tanke på bivirkningene, så er det etter min mening å risikere såpass for null effekt.

M

Skrevet

Men hvordan i all verden får dere tak i disse tablettene?

Skrevet

Jeg brukte efedrin for noen år siden (før jeg ble mor) gikk ned 15 kg på 2 mnd. Sov lite da og så jævelig ut i ansiktet.

Skrevet

Hmm,det selges jo i sverige? Reseptfritt på kostholdsforretninger

Skrevet

HI her. Samboeren min kjenner en som bestiller fast i thailand og kommer hjem med..

Skrevet

Jeg bestilte efedrin på nettet fra canada. Kjøpte bare litt først for å prøve og se om det hadde virkning. Tror ikke jeg gikk ned så mye, kanskje bare et par kg (men tok de ikke lenge) Mistet matlysten og fikk veldig mye energi:) Bestilte mer og fikk tlf fra politiet og da var jeg mistenkt og siktet for å ulovelig ha innført narkotika til landet via post, og fikk en bot på 4000kr.. Ble tatt i tollen..Rart jeg fikk det første gangen jeg bestilte da..

Skrevet

Tørr du virkelig? Og hva OM det skulle være noe annet han kommer med? Hvordan kan du stole 100% på at det du får er det du "bestillte". Anklager ikke kompisen deres for å lure dere, men det er ikke sikkert han vet alt heller.

Du må være bra naiv.

Skrevet

det er amfetamin i de tablettene! Altså FARLIG! Men er det dopis du vil bli så værsegod.. håper ikke du har barn..

Skrevet

To venninner av sambo har gått på dem en måned nå og de funker, dt er ekte vare.HI

Skrevet

det har bortimot samme virkning som amfetamin!!!

hvis du må ta blodprøve eller urinprøve for å sjekke for narkotiske stoffer vil det slå ut som amfetamin. at noen putter slike ting i kroppen er helt ubegripelig for meg...

Skrevet

Tenkt hvis du blir syk da HI og må til legen, ikke så morsomt å forklare hva du har stappa i deg da vel?

Nei gi deg heller litt tid, så går du ned i vekt med sunn mat og trening UTEN å ødelegge kroppen din først

Skrevet

Leste om ei her inne som hadde brukt det, men hun har jo bulimi da... Hjertet kan faktisk stoppe om du bruker det, så håper du ikke har barn.

Skrevet

Efedrin funker dårligt. Det virker kun når man bruker det og faller tilbake til "gamle synder når man slutter". I tillegg til mange bivirkninger som hejrtebank, svette dårlig søvn etc.

Skal du som jente gå ned i vekt må du heller ha riktig kosthold og mosjon.

Men hvis du vil ha en lettere utvei så må du bruke Clenbuterol. Det funker men er dyrt. ( og heller ikke lovligt)

Lykke til uansett

Skrevet

23:00- Ja, kom med flere farlige forslag! Heroin er jo også effektivt! Dumme kjerring...

Skrevet

Hvorfor kave så innmari med å skaffe det fra utlandet, når du kan gå på gatehjørnet og kjøpe litt Amfetamin? Det var et slankemiddel i gamle dager, før de forsto hva det egentlig var.

Det virker på samme måte. Er det fordi det virker litt mer "stuerent" å gjøre det slik du HI tenker? Du slipper å forholde deg til narkomane?

Jaja..... En kan også gå til legen og få hostesaft med Efedrin.........

Skrevet

"Du slipper å forholde deg til narkomane?" Du mente sikkert ANDRE narkomane.

Skrevet

Ja, men HI har jo ikke begynt på dem enda;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...