Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #26 Skrevet 24. august 2009 Det må ligge noe i det at feite mennesker er dumme....
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #27 Skrevet 25. august 2009 Hva med å svette? TRENE litt og kjenne at kroppen blir sterker og sunnere... Men neida,- å bli narkoman foran ølynene på ungene sine,- DET er selvsagt et bedre valg..Plutselig får jeg ikke dårlig samvittighet for å spørre om barnevakt når jeg har tenkt meg på langtur (joggetudr) til helga......Følte jeg nedprioriterte barna.....Ikke nå lenger gitt.. Men når utseende er viktigere for deg enn barna dine så håper jeg at VIRKELIG at du ender opp med noe "giftpiller" så ungene får en sjans til å leve opp med en annen mor,- en som ikke ruser seg,- en som velger narkotika foran dem... Og ja, jeg mener det..INGEN unnskyldning for å begynne med sånn dritt..Også for utseende sin skyld da...Håper VIRKELIG det er dritt du får...Ren heroin eller noe annet som tar livet av deg med en gang,- så vet jeg ihvertfall at jeg slipper og støtte opp om avrusing og rehabilitering for et forfengelig fjols som ikke eier kjærlighet til barna sine om hun ikke tar seg bra ut... Narkomane trenger hjelp,- mange har havnet der de er forde de ikke har hatt "noe valg" jeg ser det også som en hån mot alle disse at du VELGER deres vei når du i utgangspunktet "har alt";- bare fordi du skal SE så jævla bra ut. Dra til Oslo da vel,- skal ikke se bort ifra at det sitter mang en mager skrott der som kan gi ENDA bedre tips om hovrdan gå ned i vekt..Om DET er så jævla viktig... BARNEMISHANDLER:.ANtar du har barn siden du henger her inne....Og om du ikke har det,- så er du bare enda sykere i hodet.....
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #29 Skrevet 25. august 2009 Kan du skaffe til meg o`g? jeg bor i mandal, han legge ut msn min her hvis du kan?
Gjest Antarctica Skrevet 25. august 2009 #30 Skrevet 25. august 2009 Syns du skal ta kokain i stedet jeg, det går mye fortere, eller heroin. Ser jo alle de folka på Plata, slanke alle som en. Ærlig talt jente: BRUK HUET! Kom deg på beina, et grønnsaker og reint kjøtt og få skrotten ut i friluft.
Miss Misantrop Skrevet 25. august 2009 #31 Skrevet 25. august 2009 Jeg har fått efedrin for noe helt annet da jeg var liten. Det er ubehagelig, hjertebank, uro, merkelig apetitt (sulten, men matlei på en måte). Håper du ikke har noen skulte feil, som f.eks.hjerte for det kan være en stor belasting for kroppen. Jeg syntes du bør konsultere en lege.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #32 Skrevet 25. august 2009 Brukte efedrin i en del år ifm sporten jeg drev med, og hadde alltid god effekt. Det er ikke det samme som amfetamin, det har jeg også prøvd, og efedrin er mye mildere, men kan nok minne litt om det samme når man tar de. Har aldri blitt skjelven, fått hjertebank o.l av de, men har ikke tatt spesielt høye doser. De funker best om du kombinerer med aspirin(acetylsalisylsyre) og koffein, det gjør at forbrenningseffekten øker. De tablettene de snakker om fra Sverige, f.eks Stack, Phentermin o.l ha en sammensetning av stoffer som fungerer likt som den mixen. Jeg har alltid trent og spist bra mat(diett) når jeg har tatt de, derav god effekt. Hjelper lite å sitte på ræva å tro at tabletter gjør susen. Når alt det er sagt, så sluttet jeg med efedrin på diett da jeg begynte å ønske meg barn, og har aldri rørt det siden. Det KAN være farlig, og jeg ville aldri risikert helsa når jeg er noens mamma, noens kone, og det synes jeg ikke du skal gjøre heller, HI. Du kan få fin effekt ved å drikke kaffe eller f.eks Red Bull light(med koffein og uten sukker) på tom mage(best effekt får du ved å gå entur før frokost, kan du ikke det er nest best alternativ å gå tur tter en styrkeøkt eller i det minste 2 timer etter siste måltid, siden du bør ha tomme glykogenlagre for max effekt på en slik powerwalk-tur) og deretter gå en lang tur i raskt tempo eller før en treningsøkt, det setter fart på forbrenningen dersom du føler du vil ta noe som kan gi en ekstra "boost." Men, som sagt, trening/aktivitet og rett kost er det som gjør susen, en tablett er bare de siste 5 prosentene...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #33 Skrevet 25. august 2009 Uff.. Jeg brukte det i forbindelse med slanking. Hadde noen venner som gikk ned mye veldig fort. de importerte dem fra utlandet da de ikke var lovlige i Norge. Jeg fikk meg etpar bokser og ville prøve. Jeg reagerte veldig på dem. Sov dårlig. Skar tenner når jeg sov. Svettet utrolig mye. Va urolig hele dagen. Kvalm, svimmel og fikk vondt i hodet. Jeg slutte etter hvert, Gikk ned littegrann, men det var langt fra verdt det... Håper for din del, du finner andre løsninger for dette var vemmelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå