Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #1 Del Skrevet 24. august 2009 I dag skulle jeg og mannen min på ultralyd for å se vår kjære jente. Vi var på ultralyd for to uker siden og alt så normalt ut, i dag skulle vi på den vanlige ultralyden. Vi gledet oss. Det første som skjer er at vi får beskjed om at det ikke er noen fosterlyd. Det var et sjokk! En lege kom til for å sjekke at det ikke var noe liv. Det var det ikke... Vi har en gutt på 3 år fra før, han hadde gledet seg til å bli storebror. Vi er helt knust. På Onsdag skal vi inn på sykehuset hvor jeg skal føde vår datter. Jeg gruer meg veldig. Vi føler oss helt tom begge to, håper ting vil bli bedre etter hvert. Men akkurat nå har vi det veldig vanskelig. Er det flere som har opplevd å komme til ultralyd etter 18 uker og opplevd det samme? Hvordan var det å føde en baby som man ikke får ha hos seg slik som man hadde trodd? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140560690-skulle-p%C3%A5-vanlig-ultralyd-etter-18-uker/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå