Gå til innhold

sitter her og griner...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

off, jeg er så utrolig dum.. fikk en datter for 1,5 år siden, og ble gravid nesten med en gang igjen. fikk panikk, og noen av mine nærmeste foreslo abort. først tenkte jeg, nei det er uaktuelt! men så for å kunne ha ett valg for jeg til doktoren og sa jeg ville det, man har jo ikke så veldig god tid på seg til å bestemme seg.. og så begynte typen å si at jeg kom til å miste jobben, han ville gå fra meg om jeg beholdt barnet og jeg kom til å ødelegge fremtiden for min lille jente. jeg så ingen annen utvei en abort, selv om jeg egentlig sa flere ganger at jeg ikke ville...og jeg måtte gå i 3 uker før inngrepet ble gjort, noe som er helt forferdelig i seg selv. jeg prøvde å skyve tanken fra meg, og jeg var jo i ammetåken..jeg sier vel det mest for å trøste meg selv, for hvor dum går d an å bli??!! dette er snart ett år siden nå, og jeg er nå gravid igjen for å prøve å fylle tapet..gleder meg til denne babyen kommer, men jeg tenker så utrolig mye på den jeg valgte å drepe... det er bare så utruli vondt. off, vet dette er et dumt innlegg, men jeg må bare prøve å tømme meg litt, har det så utrolig vondt.

Fortsetter under...

Hei anonym..

Trist og lese om åssen du har det, og har følt det samme de siste ukene her, før jeg bestemte meg for å beholde ungen. husk at du skal alltid tenke på hva som er best for deg, og ikke faren! det er tross alt du som skal bære ungen i magen 9 mnd, men jeg er glad på dine vegner at du er gravid igjen :-) og håper det ordner seg for deg, og lykke til vidre i svangerskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...