Gå til innhold

trenger hjelp ang. gonal-f, snarest....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på 6, sprøyte dag i dag, setter sprøyten kl. 06.30. men i natt skal jeg på nattevakt, ferdig 07.30 0g hjemme 08.15. Vil helst slippe å måttte styre med sprøyten på jobb i natt, + at den må jo ligge i kjøleskap, og vil helst ikke at noen andre finner den på jobb....

gjør det noe om jeg setter sprøyten 08.15 i morgen ?

var på ul i dag men glemte spørre legen...

takker for svar :)

Skrevet

tror de skal settes på samme tid hver dag, med et slingrings-mon på 1 time. kl 0815 er litt for sent da... beklager. Kanskje du skulle fått tak i en kjølebag og gjemme deg på toalettet når den skal settes? Håper du finner en løsning.

Skrevet

bør ikke variere med mer enn 1 time... gjør ingenting om den ikke ligger i kjøleskap hele tiden. men hva med å ha den i en matboks der du har matpakken din?? ingen som snoker i den vell?

lykke til

Skrevet

Hei mammaen til helle.

jeg tror det går bra å ta kl 0815. Jeg jobbet dag eller kveldsvakter, så jeg snakket med legen om det, han sa at det gjør ikke noe om jeg tok før jeg dro på kveldsvakt eller etter dagvakten. Siden det var vanskelig å praktisere å ta det på samme tidspunkt. Men det er veldig nøye med eggløsningsprøve tidspunkt. Men jeg brukte medpore men tror det er samme prinsipp. Håper du finner ut en løsning.

Skrevet

Hei!

Har også gått på gonal_f penn,jeg tok både 1 time og to før og etter det tidspunktet jeg satte.

Det stod i papirene mine at det var lurt å ta samme tidspunkt fordi det var lettere å forholde seg til i forhold til spraytidspunkt en må ikke ta til samme tid men tror ikke det er lurt å slingre for mye.

8.15 går nok helt fint for en dags skyld :)

Lykke til :)

Skrevet

heisann jenter! jeg endte opp med å ta sprøyten på jobb, ble en halv time forsinket, jobber på legevakt så usikkert når en får seg 5 min pause! takker for hjelpen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...