MammaHåpet Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Hei! Tenkte å starte en tråd her for alle oss som har blitt gravide ved hjelp av IVF(ass.befruktning) Det hadde värt göy å fölges fremover, da vi er i en spesiell situasjon. Det kjennes ikke bra å gå inn på en vanlig mamma-tråd, for de er jo ikke i helt samme situasjon som oss...de har ikke peiling på hva vi har gått/går igjennom...vi trenger hverandre! Skriv litt om deg selv og din bakgrunn, det hadde värt kjempekoslig å fölges fremover:) Jeg er 33 år, har ödlagte eggledere pga operasjon m komplikasjoner. Har et mislykket IVFforsök bak meg. Vi fikk 2 egg på frys, og satte inn ett egg (5dagergammelt) 11.august. I dag testet jeg endelig positivt.... Har regnet ut at jeg har termin 29.April. Skal på UL 14.sept. Er sååå glaaad!!!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Det finnes et eget forum på BiM som heter "Gravide sliter", der finner du mange i samme situasjon som deg. Lykke til! :-)
MammaHåpet Skrevet 24. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2009 å? så bra, det må jeg sjekke ut! takk!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 hei:)) lurer rett og slett på hvorfor du fikk satt inn ett 5 dager gammelt egg?fikk du velge det eller??har du fått pm av meg forrseten? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå